Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 18 اسفند ماه پنج عملیات اطفای حریق و 16 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: 18 اسفند ماه شهروندان 700 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 21 مورد منجر به عملیات گردیده، 149 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 170 تماس اشتباه و متاسفانه 360 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ پنج مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در حیدره، حریق مغازه در نایب احمد، حریق چوب بری در روستای گراچقا و دو مورد حریق سطل زباله در بلوار شاهد و بلوار کاشانی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین 16 مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شکریه و شهرک مدنی، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار کاشانی، نجات افراد محبوس شده در خودرو در میدان باباطاهر، هشت مورد عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط درختان در میدان باباطاهر، هنرستان دو مورد، آرامگاه بوعلی، خیابان اکباتان، بلوار فلسطین، روستای قاسم آباد و بلوار کاشانی، سه مورد عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط اجسام در بلوار کاشانی، مظفریه و مجیدآباد و رهاسازی اندام بدن از فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی خاطرنشان کرد: تعداد 9 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، واژگونی یک دستگاه مینی بوس ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس صورت گرفته با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال احمر گیلان، نجاتگران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با ۵ تیم امدادی شامل ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: پس از انجام عملیات رها سازی و خدمات سرپایی، بقیه مصدومین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 6097795

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت