Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

حسین نوری با بیان اینکه تمام هدفش کسب طلای رقابتهای جهانی است، اظهار داشت: حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال طلا در این رقابتها توانست تا حد زیادی در بحث انگیزه و روحیه من تاثیرگذار باشد تا بتوانم گام های بعدی را با جدیت و تلاش بیشتری بردارم. طبیعتا از این پس به رقابتهای جهانی می اندیشم و باید خودم را برای مهمترین هدف پیش رو آماده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی ایران آماده می شود.در این راستا اردوی آماده سازی هم آغاز شده و من هم باید در این تمرینات حضور یابم. البته من باید در وهله اول خودم را برای موفقیت در رقابتهای انتخابی آماده کنم تا بتوانم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنم. ضمن اینکه ما قبل از رقابتهای جهانی باید در بازیهای آسیایی هم حضور یابیم که این موضوع می تواند رقابت و تلاش بیشتری را در بین اردونشینان ایجاد کند.

فرنگی‌کار ملی پوش ایران در پایان در خصوص غیبتش در چندین رویداد بین المللی نیز گفت: من بعد از مسابقات جهانی، فقط توانستم در رقابتهای لیگ شرکت کنم. متاسفانه جام باشگاه های جهان را هم بدلیل مصدومیت از دست دادم و بنا به دلایلی نتوانستم در تورنمنت های روسیه و کرواسی و حتی جام تختی هم حضور داشته باشم. به هر حال این وقفه در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب مدال طلا به پایان رسید و حالا با تمام وجود در اندیشه موفقیت در رقابتهای جهانی هستم.

حسین نوری با توجه به کسب عنوان قهرمانی در آسیا در تازه‌ترین رنکینگ برترین فرنگی کاران جهان که از سوی اتحادیه جهانی منتشر شده نیز بعد از «حسین موتسو گل‌اف» از قزاقستان در جایگاه دوم وزن 87 کیلوگرم قرار گرفته است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی رئال سوسیداد به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شده باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا دیداری سخت و دشوار در ورزشگاه آلیانس آرنا در پیش دارند و سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی بایرن مونیخ به میدان بروند و امیدوار هستند که بتوانند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودشان آسان کنند.

میلیتائو که از مرداد ماه به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی رئال مادرید نبود در چند هفته اخیر بار دیگر به ترکیب این تیم برگشته و شب گذشته از ابتدا به میدان رفت و پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«خیلی خوشحالم که پس از هشت ماه بار دیگر در ترکیب اصلی به میدان رفتم.

همه ما در این بازی به سختی تلاش کردیم و توانستیم خیلی خوب برابر حریف دفاع کنیم. انگیزه زیادی داریم که به پیروزی در بازی‌ها ادامه دهیم. حالا زمان آن رسیده است که به بازی بایرن مونیخ فکر کنیم و به خوبی برای سه‌شنبه شب آماده شویم.»

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس