Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد بر اساس ظرفیت های «قانون حمایت از توسعه و ایجاد مشاغل پایدار در مناطق روستایی و‌عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی مصوب ۱۳۹۶ برای شناسایی افراد حقوقی حایز صلاحیت برای ایجاد و تثبیت اشتغال روستایی که به افزایش بهره وری عوامل کار منجر شود ، بر اساس شرایطی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان می‌توانند از تاریخ درج آگهی به مدت ۷ روز کاری برای ارایه مدارک صلاحیت و سوابق کاری مورد نیاز در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از طریق پست پیشتاز، پست الکترونیکی و‌ با مراجعه حضوری به دبیرخانه اشتغال روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی ۲۲، ساختمان مرکزی سازمان فناوری اطلاعات ایران، دفتر معاونت توسعه صنعت و اعتبار بخشی فناوری اطلاعات (دبیرخانه اشتغال روستایی) اقدام کنند.
شرکت باید حداقل دارای یک‌پلتفرم موفق به همراه طرح تجاری مربوطه در زمینه های فروش‌الکترونیکی، گردشگری و‌بوم‌گردی، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی (بصورت عام) و روستایی (به صورت خاص)، آموزش، خرید تجهیزات و ایجاد مراکز فنی و‌تعمیرات روستایی و سلامت باشد.
علاوه بر آن شرکت باید دارای سابقه بازاریابی موفق و گردش مالی حداقل ۸۰۰ میلیون تومان سالانه در حداقل دو‌ سال از سه سال گذشته باشد.
شرکت باید برای توسعه پلتفرم خود دارای برنامه بوده و برای توسعه ، درخواست تسهیلات داشته باشد و ظرفیت ایجاد شرکت های استانی را هم داشته باشد.
از پیشنهاد دهندگان خواسته شده است از ارایه مستنداتی که مستلزم رعایت حقوق مالکیت معنوی است ، خودداری کنند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، 

به دنبال توافق‌ سه جانبه با موضوع «توسعه زیست‌بوم نوآوری و بومی‌سازی زیرساخت‌های راهبردی و گلوگاهی حوزه ارتباطات و هوشمندسازی صنایع»، بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۲، ایرانسل‌لبز به عنوان بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل، با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و بهره‌مندی از ظرفیت استادان دانشگاه‌های برتر، از طرح‌های پژوهشی و متناسب با نیازمندی‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، حمایت می‌کند.

استادان و دانشگاه‌ها می‌توانند برای مشارکت در این فراخوان، طرح‌های پژوهشی خود در زمینه‌های مرتبط با سطوح هوشمند قابل پیکربندی مجدد (Reconfigurable Intelligence Surface (RIS))، اینترنت اشیا ماهواره محور (Satellite based IOT)، شکل‌دهی پرتو با استفاده از مواد پلاسما، سیستم‌های Cell-free massive MIMO، مکان‌یابی بی‌سیم (Wireless Location Tracking)، مخابرات V2X، شبکه مبتنی بر ORAN (NFV, SDN,…) و … را تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، از طریق ایمیل به آدرس ilabs@mtnirancell.ir ارسال کنند.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی از سوی استادان و دانشگاه‌ها، مراحل اولیه ارزیابی توسط ایرانسل انجام شده و طرح‌های منتخب، به جلسه‌ای با حضور تیم فنی و واحد تحقیق و توسعه ایرانسل دعوت می‌شوند. در مرحله پایانی نیز قرارداد تولیدی یا توافقنامه تحقیقاتی، در قالب طرح‌های حمایتی و اعطای تسهیلات با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و ایرانسل، منعقد می‌شود.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، آن‌ را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه وزارت علوم برای افزایش ضریب نفوذ فناوری در صنایع سنتی
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد
  • بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی با کمک اپرتورهای ارتباطی
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • آغاز ثبت‌نام پشت‌کنکوری‌های متقاضی «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان