Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: بیش از 1600 برنامه ویژه گرامیداشت هفته زن با هدف ارتقاء زمینه های فرهنگی و اجتماعی در استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب کرکه آبادی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار شاخه طوبی در خصوص برنامه های متنوع به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) گفت: تمامی برنامه ها در قالب فعالیت های پژوهشی، کارگاه آموزشی، همایش، جشنواره، مراسم تقدیر و تجلیل، نشست و مصاحبه، دیدار و بازدید، نمایشگاه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سطح استان طرح ریزی شده است.

مدیر کل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری در ادامه تصریح کرد: جشنواره صبر اسوه های صبر و مقاومت با همکاری حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، کارگاه آموزشی تدابیر طب سنتی ایرانی، کلنگ زنی پارک بانوان، بازدید از مرکز سالمندان نور و.. از برنامه هایی است که در استان سمنان برگزار خواهد شد.

کرکه آبادی با توجه به اینکه در تمامی نقاط استان سمنان به خصوص روستاها برنامه های  مختلف برگزار می شود، افزود: مراسم جشن در روستای داورآباد ویژه اعضای صندوق اعتبارات روستایی، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوعات اقتصاد مقاومتی، دوره آموزشی تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء جایگاه زنان، نشست تخصصی طلاق، تدابیر تب سنتی ایرانی و سلامت بانوان در هفته زن اجرا می شود.

وی در ادامه گفت: برپایی نمایشگاه کارآفرینی مدارس دخترانه، نمایشگاه کتاب ،صنایع دستی،عکس، برگزاری مسابقه کتاب خوانی ویژه بانوان، نشست های تخصصی، برپایی همایش ها و جشنوارهای مختلف از جمله جشنواره غذا، بادبادک ها و.. از دیگر برنامه های هفته زن است.

کرکه آبادی با تاکید براینکه  تمامی برنامه ها با هدف ارتقاء زمینه های فرهنگی و اجتماعی نشاط  و سلامت بانوان و تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود، اظهار کرد: مسابقات ورزشی در رشته های دارت، طناب کشی، والیبال، بازی های بومی و محلی و... از برنامه های گرامیداشت هفته زن است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان