Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آغاز سال نو تعداد یک هزار و 200 قلم البسه، کفش، پوشاک بچه‌گانه، زنانه و مردانه توسط موقوفه تهیه و بین نیازمندان منطقه توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حاج‌محمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ اظهار کرد: در راستای اجرای نیات واقف و طبق سنوات گذشته و به مناسبت آغاز سال نو از سوی موقوفه سبد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و مایحتاج اولیه بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش دفتر موقوفه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ادامه داد: همچنین برای آغاز سال نو تعداد یک هزار و 200 قلم البسه، کفش، پوشاک بچه‌گانه، زنانه و مردانه توسط موقوفه تهیه و بین نیازمندان منطقه توزیع می‌شود. 

وکیل متولی موقوفه حاج محمدحسین خزانه با بیان اینکه مجموع ارزش اقلام تهیه شده 500 میلیون ریال است، عنوان کرد: این موقوفه تعداد 250 خانواده تحت پوشش داشته که به صورت مستمر برای آن‌ها سبد غذایی تهیه و در طول سال بین این خانوارها توزیع می‌شود. 

وی اذعان کرد: امسال علاوه بر سبد غذایی با تهیه تعداد بیشتری پوشاک، البسه و کفش امکان خدمت‌رسانی به تعداد بیشتری از نیازمندان فراهم شده است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم موجودی شمش طلا در انبارهای بورس کالا از ۶ تن فراتر رفت

امتداد - با سپری شدن حدود یک سال از راه‌اندازی بازار گواهی سپرده کالایی شمش طلا، میزان سپرده شمش طلا در خزانه‌های بورس کالای ایران از مرز ۶ تن عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در حالی‌که بازار گواهی سپرده کالایی شمش طلا فعالیت خود را در اواخر اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با سپرده حدود ۳ تن آغاز کرد، با استقبال فزاینده از سوی عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان شمش طلا و نیز وجود تقاضای مناسب از سوی خریداران حقیقی و حقوقی، ظرفیت سپرده‌پذیری خزانه‌ها طی این مدت به بیش از ۹ تن افزایش پیدا کرد. لذا در سال جاری، میزان سپرده شمش طلا در خزانه‌های بورس کالا افزایش یافت بطوری که در پایان سال جاری این رقم به بیش از ۶ تن رسیده است.

عملکرد یک ساله بازار گواهی سپرده کالایی شمش طلا نشان می‌دهد که در طول این مدت، بالغ بر ۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۱۴.۵ هزار میلیارد تومان معامله شده است. این حجم از طلا با خلوص نزدیک به ۲۴ عیار، معادل بیش از ۵۶۷ هزار قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی است. همچنین تعداد ذی‌نفعان حقیقی و حقوقی بازار که بصورت مستقیم و یا از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بازار مشارکت داشته‌اند به بیش از نیم میلیون نفر رسیده است که بیانگر جذابیت بازار مذکور برای آحاد مختلف اقتصادی است.

بازار گواهی سپرده کالایی شمش طلا به مشتریان خرد و کلان حقیقی و حقوقی این امکان را می دهد تا با خرید و نگهداری گواهی سپرده شمش طلای ۲۴ عیار بتوانند در حد قدرت خرید خود در بازار طلا سرمایه‌گذاری کنند. کوچک بودن واحدهای معاملاتی اوراق بهادار گواهی سپرده شمش طلا و سهولت سرمایه‌گذاری برای آحاد جامعه، امکان نگهداری ایمن دارایی شمش طلای مشتریان در خزانه‌های بانکی و نیز معافیت مالیاتی معاملات اوراق گواهی سپرده کالایی از جمله مزایای اوراق مزبور محسوب می‌شود. به علاوه گواهی سپرده کالایی شمش طلا با قیمت‌هایی بسیار نزدیک به ارزش ذاتی طلای آن کشف می‌شود و حباب قیمتی در این بازار برخلاف مسکوکات طلا، بسیار محدود است. هم‌چنین مشتریان بازار مشتقه بورس کالا می‌‎توانند از این اوراق به عنوان تضمین انجام معاملات خود در قراردادهای اختیار معامله استفاده کنند. امکان توثیق اوراق مزبور برای مقاصد تامین مالی از برنامه‌های توسعه‌ای بورس کالا در این حوزه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • حجم موجودی شمش طلا در انبارهای بورس کالا از ۶ تن فراتر رفت
  • تهیه و توزیع ۸هزار بسته کمک معیشتی در مشهد
  • بازرسی بهداشتی بیش از ۱۶ هزار مرکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی در خوزستان
  • بازرسی بهداشتی بیش از ۳ هزار مرکز غرب اهواز در طرح ملی بسیج سلامت نوروزی
  • جلوگیری از فعالیت ۹۶ واحد متخلف بهداشتی در اصفهان
  • انجام بیش از ۳ هزار بازرسی بهداشتی از مراکز و اماکن غرب اهواز
  • انجام بازرسی‌های بهداشتی در آستانه نوروز/ کشف مواد غذایی فاسد
  • آغاز توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد
  • توزیع ۳ هزار بسته غذایی به نیازمندان در ۵ روز