Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،محمدحسین مقیمی در ابتدای این مراسم باتبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) وبزرگداشت مقام زن ،دانشگاه الزهرا را دانشگاهی مزین به نام مبارک حضرت زهرا(س)دانست و خطاب به دانشجویان تأکید کرد:همه شما می توانید با تأسی و پیروی از این بانوی باعظمت اسلام نقشی تحول آفرین در جامعه ایفا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقیمی سه مؤلفه پویایی،نشاط و نقادی را از شرایط لازم برای ایجاد تحول از سوی دانشجویان در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد : دانشگاه ، خاستگاه و گرانیگاه تحولات اجتماعی در جامعه است و همواره بار سنگین ونقش پرسشگری و روشنگری را در جامعه در همه ادوار تاریخ در ایران به دوش کشیده است.
وی از آماده بودن ذهن و فکر دانشجویان برای پرداختن به فعالیت های اثرگذار را کارویژه اصلی دانشجویان برشمرد و افزود : اندیشه ورزی ،تعقل گرایی و پرهیز از رکودفکری ازسوی دانشجویان باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار تهران دختران دانشجو را همواره منشأ اثر و بسترساز تحولات اجتماعی در تاریخ معاصر دانست و ابراز امیدواری کرد : دانشگاه الزهرا(س)نماد کوچک از جامعه ای است که همه ما آرزوی ساختنش را داریم و امیدواریم شاهد نمونه ای عینی و عملی از توانمندی شما برای رسیدن به این مهم باشیم.
مقیمی ، مطالبه گری را یکی از بایسته ها و محورهای پیگیری مطالبات دانشجویان مطرح کرد و ادامه داد : دانشجوی مطالبه گر و پیگیر می تواند در تحقق رسالت دانشجویان که همان ایجاد تحول و اثر در جامعه است ، نقش آفرین باشد.
وی تولیدعلم را یکی دیگر از مشخصه های محافل دانشجویی برشمرد و افزود:امروز شاهد رشد و توسعه سریع فناوری هستیم و این مطلب مؤید نگاه توسعه محورانه است.
در پایان این مراسم از شماری از قهرمانان بین المللی،آسیایی و ملی دانشگاه الزهرا(س)در رشته های وشوو،تکوانداو،کاراته،تیروکمان ،کبدی با حضوروبه دست استاندار تهران با اهدای جوایز ولوح ،تقدیر شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه رشد اقتصادی سال۱۴۰۳در راستایی برنامه‌های توسعه خبر داد.

جهانگیر شاهینی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه رشد اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، چشم انداز، نظریه پایه، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان تدوین شود.

وی اظهارکرد: برای تحقق رشد اقتصادی  در سال ۱۴۰۳ نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، خدمات، گردشگری و... هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمامی عوامل  موثر از جمله منابع انسانی، منابع مادی، منابع اطلاعاتی و فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد. برنامه رشد اقتصادی نیازمند زمان، برنامه و توجه به تمام ابعاد است.

شاهینی بر لزوم استفاده از نخبگان و خبرگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی برای تدوین برنامه رشد اقتصادی استان تاکید و تصریح کرد: تحقق رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایسنا، در راستای تحقق شعار سال مبنی بر«جهش تولید با مشارکت مردم» و بر اساس ضوابط  ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، نشست هم‌اندیشی به منظور تبیین برنامه رشد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳، در محل سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور رئیس سازمان،  روسا و اساتید دانشگاه‌های استان، مدیران، معاونین و کارشناسان دستگاه اجرایی استان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دمیدن فرهنگ بسیجی در کالبد جامعه تحول آفرین است
  • چرخش تحول‌آفرین از مقاله‌گرایی غیرهدفمند به پژوهش‌های کاربردی و تقاضامحور
  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • هم مادران و همسران ارزشمند و هم نقش آفرینی در اجتماع | منزوی‌ کردن زنان را به هیج‌وجه قبول نداریم | ویدئو
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • زاکانی: شما دختران آینده ایران را می‌سازید / رییسی: معتقدیم زنان هم باید محور خانواده باشند و هم در عرصه اجتماعی نقش‌آفرین باشند
  • آغاز کار رویداد صدرا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد با حضور ۳۰ واحد تولیدی
  • برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد با بیش از ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟