Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مدیر مرکز شباب خواهران سازمان بسیج جامعه زنان کشور، حمیده معینی، از برگزاری مسابقه میلاد حضرت زهرا(س) ویژه خواهران بسیجی و به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)‌ و گرامیداشت هفته زن و مقام مادر برگزار می کند.

وی در خصوص موضوعات این مسابقه نیز گفت:‌ مقام مادر، جایگاه زن در جامعه اسلامی، سبک زندگی فاطمی، عفاف و حجاب فاطمی، زن و انتظار، زن و ولایت فقیه، همسرداری، خانه داری و تربیت فرزندان به عنوان موضوعات این مسابقه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معینی افزود:‌ عکس نوشته، دلنوشته، شعر، داستان نویسی و عکس به عنوان قالب های این مسابقه تعیین شده است.

مدیر مرکز شباب خواهران سازمان بسیج جامعه زنان کشور، 20 اسفندماه 96، روز یکشنبه را به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار دانسته و افزود:‌علاقمندان آثار خود را می توانند از پست الکترونیکی info@zanan.bsj و یا  ghased5@shmail.ir ارسال کنند.

وی تاکید کرد:‌ هر شرکت کننده تا 48 ساعت پس از ارسال آثار، یک پیام تأیید دریافت آثار توسط جامعه زنان دریافت می کند در غیر اینصورت آثار دریافت نشده است.

معینی در پایان تاکید کرد:‌ در پایان به برگزیدگان مسابقه به قید قرعه جوایز نقدی اهدا می شود

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ یدالله صفری ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در مدرسه علمیه تخصصی ولی‌‍ عصر(عج) گرمی با تبیین ارزش و جایگاه معلم و استاد اظهار کرد: جایگاه معلم بسیار بزرگتر از یک شغل و منصب است چرا که انسانیت در گرو تربیت معلم است و معلمان میراث‌دار راه و روش انبیا و اولیای الهی می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امانتداری برجسته‌ترین اوصاف انسان و انسان گرانبهاترین امانت الهی است پس معلم بی‌نظیرترین امین و امانتدار می‌باشد چرا که وظیفه تربیت انسان را بر عهده دارد.

منتخب مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری به ایثار و اخلاص اساتید حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: اساتید خواهر حوزوی با ایثار و اخلاص خود در مسیر تربیت فرزندان این جامعه همواره در تلاش و کوشش هستند و اجر و پاداشی خاص در نزد خداوند متعال دارند.

حجت‌الاسلام‌ صفری تصریح کرد: حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران مهمترین نقش تربیتی را در جامعه ایفا می‌کنند به‌خصوص خواهران طلبه که با ایثار و فداکاری خود نهال مقدس خانواده را آبیاری کرده و به مرحله کمال می‌رسانند.

کد خبر 6095136

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان