Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر تلویزیون گفت: صد در صد تولید محله گل و بلبل به سال 97 موکول خواهد شد چون تا انتهای سال دکور برنامه باید آماده شود و برای سال 97 هم هنوز زمان تولید این برنامه مشخص نیست.

ابراهیم شفیعی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین وضعیت "محله گل و بلبل" گفت: سری سوم "محله گل و بلبل" قطعا ساخته می شود اما هنوز زمان ضبط و تولید آن مشخص نشده و حتی به گروه تولید نیز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در همین راستا افزود: صد در صد تولید محله گل و بلبل به سال 97 موکول خواهد شد چون تا انتهای سال دکور برنامه باید آماده شود .

این بازیگر درباره نمایش خود که روی صحنه دارد اظهار کرد: نمایش "سینگل شات" به کارگردانی بابک توسلی که فضایی جذاب دارد قرار است از 15 فروردین تا 15 اردیبهشت در تماشاخانه پالیز روی صحنه برود. ممکن است تاریخ 15 فروردین تا 15 اردیبهشت با یکی دور روز عقب تر یا جلوتر روی صحنه رود اما تا امروز همین تاریخ برای اجرای نمایش مقرر شده است.  

شفیعی ادامه داد: امید زندگانی، سوسن پرور، تبسم هاشمی و الناز کتابی برخی از بازیگرانی هستند که در کنار آنها در این نمایش بازی می کنم.

وی به موضوع "سینگل شات" اشاره کرد و توضیح داد: موضوع این نمایش درباره زندگی اجتماعی افراد و مشکلاتی است که هرکس ممکن است در زندگی اعم از خانوادگی و اجتماعی داشته باشد و همه این ها در فضای یک کافی شاپ ایرانی در خارج از کشور روایت می شود.

بازیگر "افسانه هزارپایان" درباره تمرین گروه نمایش "سینگل شات" خاطرنشان کرد: عصرها مشغول تمرین این نمایش در تماشاخانه پالیز هستیم که چون فرصتمان کم است به صورت فشرده در حال تمرین هستیم. در چند روز آینده بازبینی انجام می شود و پس از آن تا عید نوروز تمرین می کنیم تا نمایش را به اجرا در فروردین 97 برسانیم.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن مرادی مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق برگزیده سوم هفتمین جشنواره سراسری مدرسه عشق شد.
مرادی هدیه خود را به روح بلند شهید القدس لرستانی سیدعباس صالحی روزبهانی تقدیم کرد.
مستندهنگامه‌ی باران روایتی از تلاش‌های جهادی جوانی ست که بهمراه دوستانش در تلاش است که مشکلات محله اش را رفع کند و مهمترین دغدغه او این روز‌ها سنددارکردن خانه‌های محله اش می‌باشد.
گفتنی است بیش از ۷۵هزار اثر در ۶بخش هنری با محور‌های امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و غزه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • جزئیات پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی