Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیعه انگلیسی فرقه‌ای که رهبر انقلاب از آن به عنوان یک تهدید یاد کرده‌اند، مدتی است که بر سر زبان‌ها افتاده است. فرقه‌ای تندرو که به حمایت دولت انگلیس و سرویس اطلاعاتی این کشور جان گرفته‌ است. انگلیس قصد دارد تا به این وسیله فرصتی برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان شیعه و سنی بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنها با وعده اعطای تسهیلات و امکاناتی مانند آپارتمان و دریافتی ماهیانه تلاش می‌کنند تا با سواستفاده از فقر و نیاز مالی برخی افراد ناآگاه آنها را جذب این فرقه کرده و بر تعداد طرفداران آن بیفزایند. رهبر افراطی فرقه شیرازی‌ها شخصی به‌ نام  سید صادق شیرازی است که همانطور که در ویدئوی زیر نشان داده می‌شود در مراسم قمه زنی خشونت‌آمیز و عجیب طرفداران این فرقه انحرافی افراطی حضور دارد.

گفته می‌شود این به اصطلاح آزادی کامل برای عزاداری و کمک‌های مالی قابل توجه به رهبر این فرقه و طرفدارانش از سوی شخص ملکه انگلیس و سران این کشور بوده است که بسی جای تأمل دارد و باعث ایجاد این سوال در ذهن می‌شود؛ چرا باید انگلیس چنین حمایتی از این فرقه انحرافی و رهبرش داشته باشد؟!

ویدئوی زیر بخشی از مستندی درباره فعالیتها و حضور طرفداران شیعه فرقه شیرازی در انگلیس است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

حمایت انگلیس از فرقه انحرافی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای علمای افغانستان از عملیات وعده صادق

شورای علمای شیعه افغانستان در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله ایران به اسرائیل گامی در جهت جلوگیری از بی‌ثباتی بیشتر در خاورمیانه بود .

شورای علمای شیعه افغانستان با انتشار بیانیه‌ای اقدام جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله اسرائیل به مرکز دیپلماتیک ایران در دمشق را حق مشروع این کشور و گامی در جهت جلوگیری از بی‌ثباتی بیشتر در خاورمیانه و درس عبرتی برای اسرائیل و حامیان آن دانسته است.

شورای علمای شیعه افغانستان در این بیانیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته است، تا تمام اقدامات مناسب را برای جلوگیری از گسترش بحران و توقف قتل‌ عام مردم مظلوم غزه انجام دهد.

در ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ (۱۳ آوریل ۲۰۲۴)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حملاتی را به اسرائیل با نام عملیات «وعده صادق» آغاز کرد.

این حمله با استفاده از پهپادهای انتحاری، موشک کروز و موشک‌های بالستیک انجام شد.

این حمله در پاسخ به حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق در ۱ آوریل که توسط اسرائیل انجام شده بود، انجام گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • حمایت شورای علمای افغانستان از عملیات وعده صادق
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو