Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین غفرانی کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: در رابطه با تعداد روستاهای خالی از سکنه استان اصفهان، تنها ملاک آمار سرشماری رسمی سال 95 است و باید صحت 237 روستای خالی از سکنه استان را از آمار سرشماری رسمی دنبال کرد.

وی افزود: مسأله مهاجرت روستایی  که 12 درصد جمعیت استان  اصفهان را با حدود یک هزار و 349 روستا تشکیل می‌دهد، هم اکنون در حال آسیب‌شناسی است و باید از بیشتر شدن مهاجرت جلوگیری و برای بازگشت افراد به روستا تدابیر لازم اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان تصریح کرد: در همین راستا تعدادی از دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات شناسایی شدند و از آن‌ها سؤال شد که برای افزایش کیفیت خدمات‌دهی در روستاها چه کردید و از این به بعد چه می‌توان کرد، به عنوان مثال در بخش خشک‌سالی، راه‌سازی، درمان و آسیب‌های اجتماعی و... باید به دنبال راه‌حل رفت.

 

انتهای پیام/م

 

مهاجرت روستایی در استان اصفهان آسیب‌شناسی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هفتم فروردین

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: از این تعداد ۷ هزار و ۷۸۷ گردشگر در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان یافتند.

طالبیان افزود: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا ۷ فروردین، حدود ۱۹۳ هزار و ۶۳۸ نفر از اماکن گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۶ هزار و ۱۷۹ نفر در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • نشت لوله آب در خیابان میر اصفهان
  • نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین
  • بازدید حدود ۳۳ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در ۸ فروردین
  • گلوی گاوخونی همچنان خشک است / ضرورت احیای حقابه تالاب توسط وزارت نیرو
  • بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هفتم فروردین
  • فلات ایران؛ نقطه آغاز جمعیت‌های اوراسیا و مرکز مهاجرت اولیه انسان‌های برتر
  • اصلاح رفتار ترافیکی را از خودمان شروع کنیم/ فراکسیون ایمنی راه ها تشکیل شود
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟