Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:04:49 GMT

800 دستگاه کانکس در منطقه زلزله زده کوهبنان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۴۳۲۳

800 دستگاه کانکس در منطقه زلزله زده کوهبنان توزیع شد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با اشاره به ارائه خدمات مورد نیاز به مردم زلزله زده کوهبنان گفت: تاکنون 800 دستگاه کانکس در این منطقه توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، 'علیرضا رزم ‌حسینی' روز شنبه در نشست بیمه ساختمان‌ های استان کرمان در برابر زلزله با حضور رئیس بیمه مرکزی کشور گفت: کرمان به دلیل ساختار زمین شناسی یک منطقه زلزله خیز است لذا وجود بیمه زلزله در این استان الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: مقاوم سازی هایی که در استان کرمان طی دولت های گذشته انجام شده موجب به صفر رسیدن خسارات جانی زلزله های اخیر کوهبنان و راور شد.
وی گفت: اکنون بازسازی مناطق زلزله زده در کوهبنان در حال انجام است و امیدواریم تا زمان پیش بینی شده توسط رئیس جمهوری این بازسازی به پایان برسد.
استاندار کرمان اجرای طرح بیمه زلزله در کرمان را ضروری دانست و گفت: مردم با پرداخت مبلغ اندکی می توانند خانه های خود را در برابر خسارات ناشی از زلزله بیمه کنند.
رزم حسینی استان کرمان را دارای فرصت های سرمایه گذاری مناسبی در بخش های مختلف دانست و گفت: بیشترین درآمد مالیاتی طی چهار سال گذشته مربوط به استان کرمان بوده که البته رقم قابل توجهی به این استان برگردانده شده است.
استان کرمان طی سال جاری بیش از 2 هزار و 600 مرتبه لرزیده است.
3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته

به گزارش «تابناک»، مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

دیگر خبرها

  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • کانکس ساندویچ پانل چیست؟
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته