Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملی پوشان کشورمان امروز برای دومین بار مقابل تیم میزبان، تایلند، به میدان رفتند و دیدار فینال با نتیجه ۴۳ بر۲۷ به سود ملی پوشان کشورمان خاتمه یافت و نمایندگان ایران جام قهرمانی را بالای سر بردند.

بانوان تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای کسب این عنوان از سد تیم های تایلند، هند، لائوس، کامبوج و افغانستان گذشتند و با ۶ برد پیاپی، ضمن کسب عنوان قهرمانی، سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اختصاص سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا به ۴ تیم اول این مسابقات، ایران، تایلند، افغانستان و کامبوج موفق شدند مجوز حضور در این بازی ها را بدست آوردند.دیدار رده بندی نیز تا ساعتی دیگر بین تیم های افغانستان و کامبوج برگزار خواهد شد.

تیم ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت(خراسان رضوی)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی (فارس)، مهدیه خاکباز(یزد)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور(اردبیل)، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری(زنجان) دراین مسابقات حضوریافته است.

بتول مشرف جوادی سرپرستی کاروان را بر عهده دارد و آذر همایون پور نیز به عنوان مربی در کنار ملی پوشان است و مریم دهستانی نیز به عنوان داور مدعو در این مسابقات حضور دارد و کاروان اعزامی کشورمان بامداد روز سه شنبه، ۲۲ اسفند ماه به میهن بازمی گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد

ایران به‌عنوان میزبان رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه (KCAO) رسماً اعلام کرد که رقابت‌های قهرمانی آسیایی بزرگسالان 2024 به میزبانی ایران و در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

صدیقی نایب رئیس کمیته کونگ‌فوی فدراسیون جهانی ووشو شد

 

این رویداد معتبر ابتدا قرار بود در شهر بخارا و به میزبانی ازبکستان برگزار شود، اما با پیگیری‌های فدراسیون ووشو و رایزنی‌های لازم و بهره‌گیری از دیپلماسی مؤثر بین‌المللی مقرر شد که به‌عنوان رویداد رنکینگ جهانی IKA Ranking برای مسابقات سری حرفه‌ای جهانی WSP طی روزهای 22 لغایت 27 خرداد به میزبانی کشورمان برگزار شود.

همچنین قرار است در کنار مسابقات قهرمانی آسیا، کنگره مجمع عمومی و جلسه هیئت رئیسه KCA/DC Meeting، آزمون بین‌المللی داوری ستاره 1 و 2 IKA و سمینار مربیگری IKI/آزمون مجوز B نیز در ایران برگزار شود.

طبق پیش‌بینی کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه، انتظار می‌رود ورزشکارانی از  20 کشور در دو بخش آقایان و خانم ها در این مسابقات حضور داشته باشند.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در این باره گفت: با درایت و حمایت وزیر ورزش همه مجوزهای لازم گرفته شده است و ما موافقت وزارت ورزش و جوانان را در برگزاری این رویداد داریم. برگزاری این مسابقات مطابق با قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. مسابقات قهرمانی آسیا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا مهمان‌نوازی گرم ایرانیان را به همه شرکت‌کنندگان نشان بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های رییس جدید برای «چوگان»/ توجه بیشتر به تیم ملی بانوان
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • شیرینی «حجاب» روی سکوی قهرمانی جهان
  • نایب قهرمانی افغانستان در مسابقات تکواندوی آزاد بلژیک
  • معرفی رده‌های برتر مسابقات قهرمانی سوارکاری درساژ استان اصفهان
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • ملی پوشان کشورمان سوم فروردین عازم قرقیزستان می‌شوند
  • محمدی، نماینده ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا