Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@12:37:38 GMT

تاکنون ۴۰ میلیون گواهینامه صادر شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۴۷۸۳

صراط: به گزارش مهر سردار مهری رییس پلیس راهور ناجا در سیزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا گفت: شماره گذاری ۲۱ میلیون خودرو و ۱۱.۵ میلیون دستگاه موتورسیکلت در سراسر کشور انجام شده است.

وی با اشاره به شماره گذاری ۱.۴ میلیون خودرو و ۸۰ هزار موتورسیکلت در سال جاری گفت: صدور ۴۰ میلیون گواهینامه رانندگی تا کنون داشته ایم و امسال بیش از ۲ میلیون گواهینامه جدید الصدور در کشور داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهری اضافه کرد:بیش از ۷۳ درصد تصادفات رانندگی در سال جاری در حوزه برونشهری بوده است.

وی با اشاره به تعطیلات نوروزی نیز گفت: بیش از ۵ هزار نیروی کمکی و ۱۲۰۰ دستگاه خودرو کمکی در طرح نوروز ۹۷ به کمک راهور می آیند.

سردار مهری در خاتمه گفت: خوزستان، قم و البرز استان های برتر راهور شناخته شدند و هرمزگان و زنجان ۴ سال متوالی کاهش کشته های تصادفات را داشتند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر

گلیسون برمر؛ مدافع مطمئنی که در گلزنی هم کارایی زیادی دارد.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. گلسیون برمر با پرواز بلند و ضربه سر دیدنی خود، تک گل یوونتوس در این دیدار حساس را به ثمر رساند.

به نقل از اوپتا؛ از فصل ۲۰۱۹/۲۰ و ثبت اولین گل برمر در سری آ، این مدافع برزیلی تاکنون موفق زدن ۱۳ گل با ضربه سر در سری آ شده است. در این مقطع، هیچ مدافعی در پنج لیگ معتبر اروپایی به اندازه برمر با ضربه سر گلزنی نکرده است.

گفتنی است برمر ۲۷ ساله تاکنون در ۱۶۲ بازی سری آ با پیراهن تورینو و یوونتوس به میدان رفته و ۱۸ گل زده است. از این ۱۸ گل، ۱۳ مورد با ضربه سر بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب