Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان حسین اجاقی سرمربی تیم های ملی ووشو در گفت و گو با رادیو در پاسخ به این سوال که فعالیت های ووشو را در سالی که رو به پایان است چطور دیدید و آیا به اهدافی که اول سال ترسیم کرده بودید دست یافتید، عنوان کرد: امسال جزء بهترین سال های ورزش ووشو در بحث مدال آوری و مسابقات برون مرزی و بین المللی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایجی در این سال گرفته شد که همیشه جزء آرزوهایمان بود. از نظر کسب مقام، ایستادن روی سکوی قهرمانی در رشته ساندا بزرگ ترین آرزوی ووشوکاران بود. همه خانواده ووشو تلاش کردند تا به این موفقیت بزرگ رسیدیم.

او تصریح کرد: رسیدن به عنوان قهرمانی دنیا یک پروسه 10 ساله بود. علی نژاد به محض ورود با فدراسیون یک برنامه استراتژیک تدوین کرد. یک گروه 10 ،12 نفره از کارشناسان مدیریت و برنامه ریزی ساعت ها نشستند و برنامه ای برای فدراسیون تدوین کردند. این گروه نقاط قوت، ضعف، فرصت، تهدید، مسائل و ابعاد مختلف ووشو و ورزش ایران را بررسی کردند و متناسب با شرایط داخلی ووشو و شرایط خارج از محیط سازمان، برنامه ای 4 ساله را تدوین کردند.

اجاقی بیان کرد: به واسطه این برنامه و سیاست گذاری هایی که انجام شد به موفقیت هایی رسیدیم. این برنامه تا به امروز 2 بار به روزرسانی شده است. در نهایت توانستیم به هدف بزرگمان که پشت سر گذاشتن چین بود، برسیم.

سرمربی تیم های ملی ووشو در پاسخ به این سوال که کی روش اعلام کرده است وجود شما در تیم ملی فوتبال می تواند روحیه جنگندگی بازیکنان را بالا ببرد، چطور این اتفاق خواهد افتاد، عنوان کرد: این کار قبلاً در بسیاری از کشورها انجام شده است. با علی نژاد رئیس فدراسیون در خصوص پیشنهاد کی روش صحبت کردم او هم اجازه این کار را به من داد. کاری که ما انجام می دهیم باید در نهایت به بالا رفتن روحیه جنگندگی و اعتماد به نفس بازیکنان شود.

انتهای پیام/

اظهارات اجاقی درباره ووشود در سال 96

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین

دختر کارآفرین سبزواری از مشکلاتی می‌گوید که طی چند سال پشت سر گذاشته تا به آرزوی کودکی‌اش که باعث حال خوبش می‌شود برسد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075654 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین