Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای بسیج آمادگی دارند برای ارائه خدمات گوناگون مانند درخت‌کاری در سراسر کشور به‌ویژه در استان خوزستان وارد کار شوند.

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در حاشیه مراسم هفته درختکاری سپاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیرو‌های زیادی در قالب بسیج تحت فرماندهی سپاه پاسداران قرار دارند، گفت: این نیرو‌ها آمادگی دارند برای ارائه خدمات گوناگون مانند درخت‌کاری در سراسر کشور به‌ویژه در مناطقی که نیاز اولویت‌دار و مهمتری دارند مانند استان خوزستان، وارد کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‎وی افزود: در سال گذشته در مناطق وسیعی از استان خوزستان و منشأ‌های گردوغبار، درخت‌کاری انجام شد و این کار در سال آینده نیز دنبال خواهد شد.

‎سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: این موضوع فقط همت دولت و مسئولین اجرایی را می‌طلبد تا از این نیروی عظیم برای برطرف کردن مشکلات زیست‌محیطی کشور استفاده کنند.

‎وی در پایان تأکید کرد: با باور کردن توان عظیم مردمی می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003K2a

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات