Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب تاریخی «بازی ازدواج» نوشته آلیسون ویر با ترجمه آفاق زرگریان توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات کتابسرای تندیس، رمان تاریخی «بازی ازدواج» نوشته آلیسون ویر به تازگی با ترجمه آفاق زرگریان توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب ادامه ای بر کتاب «لیدی الیزابت» از همین نویسنده و دیگر کتاب های پیشین او با عناوین «خائن بی گناه» و «ارثیه شوم» است. این کتاب ها درباره تاریخ پر رمز و راز انگلستان در زمان سلطنت هنری هشتم پادشاه جنجالی این کشور است.

«بازی ازدواج» شرح زندگانی ملکه الیزابت، ملکه مقتدر انگلستان پس از رسیدن به قدرت تا پایان عمر اوست و آلیسون ویر داستانی پر پیچ و خم از زندگی قهرمان خود به خواننده ارائه می دهد. او در این کتاب، فراز و نشیب زندگی الیزابت اول را بعد از رسیدن به سلطنت انگلستان در ۲۵ سالگی تا پایان عمرش در۶۹ سالگی به تصویر کشیده است.

رمان مورد نظر با ۵۸۰ صفحه و قیمت ۴۸ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بانوی پیر (یوونتوس) که در بازی رفت با زدن دو گل، اندوخته مناسبی جمع کرده بود؛ در بازی برگشت و در ورزشگاه المپیک رم به مصاف لاتسیویی رفت که آمده بود تا بازی قبلی را جبران کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟