Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:43:13 GMT

زنجان| مخالف عرضه آجیل در نمایشگاه‌های بهاره هستیم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۵۳۱۰

زنجان| مخالف عرضه آجیل در نمایشگاه‌های بهاره هستیم

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار از اعلام قیمت آجیل به مراکز آجیل فروشی سطح استان خبر داد و گفت: مردم از فروشگاه‌های معتبر و مغازه‌های دارای جواز کسب خریداری کنند. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مرتضی انتصار صبح امروز در برنامه رادیویی مردم و مسئولان با ابراز تاسف از اینکه در آستانه عید نوروز اکثر مردم اقدام به فروش آجیل می‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها در پشت وانت و یا برخی‌ مغازه آجیل می‌فروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه از همه مردم تقاضا داریم از فروشگاه‌های معتبر و مغازه‌های دارای جواز کسب آجیل خریداری کنند، گفت: به طور یقین فروشگاه‌های معتبر دارای آجیل با کیفیت هستند و اگر بعدا آجیل دچار مشکل شد می‌توانند به راحتی از اتحادیه و بازرسی پیگیری کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار استان زنجان با بیان اینکه فروختن آجیل در آستانه عید نوروز امروزه تبدیل به یک مشکل کشوری شده است، عنوان کرد: ما مخالف برگزاری نمایشگاه‌های بهاره هستیم چون که این نمایشگاه بعد از چند روز بسته می‌شود و دیگر این فروشنده‌ها قابل پیگیری نیستند.

وی با بیان اینکه کسانی که شغلشان آجیل‌فروش هستند حق این افراد در آستانه نوروز ضایع می‌شود، گفت: فروختن آجیل پشت وانت به غیر از تخلف اصلا بهداشتی نیست.

انتصار با بیان اینکه جلوگیری از فروختن آجیل از دسترس مسئولان خارج است، گفت: مردم خود باید از مراکز معتبر خرید کنند.

وی در ادامه گفت: امروز قیمت قانونی آجیل به فروشگاه‌های معتبر و دارای جواز کسب ارسال شده است و مردم می‌توانند طبق قیمت قانونی آجیل خریداری کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار استان زنجان با بیان اینکه قیمت آجیل متغیر است و بستگی به نوع پسته و بادام هندی دارد، گفت: مردم برای اینکه مطمئن باشند از مغازه‌های آجیل فروشی دائمی آجلی خرید کنند.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه  شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری این رویداد پاسخگوی خبرنگاران بود.

 احمدوند در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره احتمال ارائه کتاب های بدون مجوز و مسئله دار در سامانه فروش مجازی کتاب پرسیده بود گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، فروشنده کتاب ها یا ناشران هستند و یا کتابفروش‌ها؛ بنابراین  هرکسی نمی‌تواند هر کتابی را که دوست دارد بارگذاری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این سامانه کتاب هایی بارگذاری می‌شوند که قبلاً از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته باشند.امکان این که کتابی خارج از این دایره در سامانه ارائه شود وجود ندارد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: با این حال نظارت لازم در این زمینه وجود دارد تا اگر تخلفی صورت گرفت با آن برخورد شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب