Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نوروز به عنوان یکی از اعیاد باستانی ایرانیان است که قدمتی بسیار طولانی دارد که حکایت از نبوغ ایرانیان در علم گاه شماری و ستاره شناسی است .

 در همین راستا اکبر زمانی در 177 اُمین نشست باشگاه نجوم اصفهان به بیان مطالبی با محوریت "نوروز در آینه نجوم"
می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروز دقیقا زمانی است که خط نصف‌النهار هریک از شهرها پس از ۳۶۵ روز و ۵ ساعت و ۴۸ دقیقه و ۴۸ ثانیه از زمان تحویل قبلی‌ سال گذشته سپری گردد، دوباره تحویل سالی نو فرا می‌رسد،  البته باید توجه داشت که سال را 365 روز و هر چهار سال و گاهی هر پنج سال نیز کبیسه یعنی 366 روز محاسبه می کنند.

این نشست از سوی مرکز نجوم ادیب سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان روز دوشنبه 21 اسفندماه ساعت 17 در محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می شود که ورود برای عموم علاقه مندان به نجوم آزاد است.

 

انتهای پیام/

  نشست بررسی نوروز در مرکز نجوم ادیب اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه