Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@07:54:47 GMT

توقف دوباره جستجو و انتقال پیکر جانباختگان هواپیما

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۵۳۹۱

عباس بهشتی روی در گفت و گو با ایسنا افزود: ۵۰ تیم از نیروهای امدادی و تیم‌های کوهنوردی برای جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج آماده باش هستند تا در صورت مساعد شدن هوا عملیات را آغاز کنند.

وی اظهار کرد: ۲ فروند بالگرد هلال احمر و اورژانس نیز هم اینک در محل ورزشگاه شهر سی سخت مستقر است و به محض مساعد شدن شرایط هوا امدادگران را به ارتفاعات پازن پیر اعزام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: شرایط نامساعد جوی امروز، شدت وزش باد، مه غلیظ، و کولاک شدید و وجود ابر در ارتفاعات اجازه اعزام نیروهای امدادی به منطقه سقوط هواپیما تهران- یاسوج در ارتفاعات دنا و انجام عملیات جست و جو برای یافتن پیکرهای جانباختگان این سانحه را نداده است.

بهشتی تصریح کرد: یک بالگرد صبح امروز به منطقه اعزام شد اما به دلیل وزش باد شدید و مه غلیظ امکان فرود آمدن نداشت. هم اکنون در تلاش هستیم تا یک کمپ با امکانات لازم در ارتفاعات دنا ایجاد شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از قدرت زلزله شدید امروز در ژاپن

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. هیچ هشدار سونامی صادر نشده است. تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است. منبع: ایسنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • تصاویری از قدرت زلزله شدید امروز در ژاپن
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی