Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، «ولادینکا اِراک» بازیکن تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان درباره حضورش در ایران، گفت: مدت ۲ هفته است که با تیم بسکتبال بانوان تیم پالایش نفت آبادان همکاری می‌کنم. البته سال گذشته نیز با این تیم بودم و توانستیم به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کنیم. اما امسال خوشحالم که قهرمان فصل شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسکتبال ایران با کشورهای اروپایی بسیار متفاوت است. البته من مردم ایران و به ویژه آبادانی‌ها را دوست دارم. آنها بسیار خونگرم و مثل یک خانواده بزرگ هستند.

بازیکن صربستانی تیم پالایش نفت آبادان با اشاره به دومین فصل حضورش در ایران خاطرنشان کرد: امسال برای دومین بار است که با تیم پالایش نفت آبادان همکاری می‌کنم. بعد از پایان لیگ قرار است به کشورم برگردم و استراحت کنم. اگر باز هم پیشنهاد شود، دوست دارم دوباره در ایران و آبادان بازی کنم.

بازیکن بسکتبال بانوان نفت آبادان درباره سوابق حضورش در کشورهای مختلف، خاطرنشان کرد: به جز ایران با تیم‌های بسکتبال زنان فرانسه، بلغارستان و صربستان نیز بازی کرده‌ام. بسکتبال ایران سطح بدی ندارد. ۲ تیم اول (نفت آبادان و گروه بهمن) تیم‌های بسیار خوبی هستند. البته این نکته را بگویم که من در ایران با حجاب بازی می‌کردم. در ابتدا برایم بسیار سخت بود، اما هیچ مشکلی با آن ندارم.

اِراک در پایان در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید سطح بازی‌های امسال نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته یا خیر، گفت: سطح مسابقات امسال نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده و از رشد خوبی برخوردار بود. در فصل قبل تنها بازیکن اروپایی لیگ بسکتبال بانوان من بودم، اما امسال گروه بهمن و ساسان کرمان نیز بازیکنان خارجی جذب کرده بودند که این موضوع تاثیر مثبتی روی لیگ بسکتبال بانوان داشت.

602

فدراسیون بسکتبال ایران بانوان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام سعید تابش‌نیا؛ سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، نشست این کمیته برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال آقایان ایران برگزار شد. چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و کارنامه مربیان خارجی از کشور‌های صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در نشست بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا