Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، مهندس سلطان اسعد از مسئولان حزب‌الله لبنان در کتاب «معمار محبت» زندگی شهید حسن شاطری روایت می‌کند: اخلاص حسن شاطری نسبت به حزب‌الله لبنان و تقدیس مقاومت و محبت ویژه‌اش به سیدحسن نصرالله برخاسته از عشقی بی‌مثال نسبت به جهاد و مجاهدین بود. او اعتقاد داشت که رهبری سیدحسن نصرالله نعمتی از جانب خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار در لبنان را فرصتی برای کار ذیل حزب‌الله لبنان به شمار می‌آورد.

 

 

اولین دیدار او پس از ورود به لبنان، دیدار با حضرت سیدحسن بود و در آن دیدار وظایفی را که در زمان حضورش در لبنان به آن خواهد پرداخت شرح داد و موافقت اولیه را از ایشان دریافت کرد.

سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان کسی بود که مسئله تغییر نام حسن شاطری را مطرح کرد و پیشنهاد داد تا به مردم با نام دیگری غیر از حسن شاطری معرفی شود. مهندس هم بلافاصله پذیرفت و نام «حسام خوشنویس» برگزیده شد، نامی که تا زمان شهادتش با آن شناخته شد.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز