Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به‌دنبال مذاکرات با وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد انجمن ليزينگ، پروتکلي براي فروش خودرو تهيه کند تا اين وزارتخانه، اين صنعت را به‌عنوان بازوي فروش شناسايي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد‌هادي موقعي، دبيرکل انجمن ملي ليزينگ ايران در حاشيه چهارمين نشست مديران شرکت‌هاي ليزينگي عضو انجمن ملي ليزينگ ايران با اعلام اين مطلب گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در مدل‌هاي تامين منابع، به ليزينگ‌ها کمک خواهد کرد و انتشار اوراق خريد دين که حلقه بين تامين‌کنندگان منابع مالي، خودروسازان و ليزينگ‌هاست مي‌تواند روش تامين منابع موردنياز باشد تا تحريک تقاضا صورت گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: براي ورود بيشتر ليزينگ‌ها به خودرو، افزايش مدت بازپرداخت تسهيلات افزايش سهم تسهيلات از کل هزينه‌ها مدنظر است تا با همکاري وزارت صنعت، معدن و تجارت قانوني شود.دبيرکل انجمن ملي ليزينگ ايران تصريح کرد: ليزينگ مي‌تواند چرخه ساخت و تامين مسکن را تکميل کند و کمک فروش بخش ساختمان باشد.وي با بيان اينکه ليزينگ‌ها مي‌تواند عامليت فروش واحدهاي مسکوني را بر عهده گيرند، گفت: در اين راستا انجمن ملي ليزينگ ايران با همکاري معاونت مسکن و ساختمان و دفتر مطالعات مسکن وزارت راه و شهرسازي و نمايندگاني از کميسيون اقتصادي مجلس قصد دارد طرحي براي اجرايي شدن ورود ليزينگ‌ها به بخش مسکن ارائه کند.موقعي تصريح کرد: اين طرح با توجه به مفاد آيين‌نامه اجرايي ماده 14قانون حمايت از توليد و ساماندهي مسکن تا پايان ارديبهشت ماه به شوراي پول و اعتبار ارائه مي‌شود.
وي افزود: بانک مرکزي نهاد ناظر ليزينگ است و در دستورالعمل به سهم 70درصدي تامين مالي مسکن آن‌هم در بخش غيربانکي اشاره کرده، در حالي که در قانون حمايت ابعاد گسترده‌اي ذکر شده است.وي ادامه دارد: در اين قانون به بازار اجاره‌داري،به شکل «واقعي» نگاه شده و در نتيجه صنعت ليزينگ در راس متوليان اجاره‌داري قرار دارد.موقعي با تاکيد بر اينکه با تصويب شوراي پول و اعتبار، به ليزينگ‌هاي داراي مجوز در بازار مسکن توان تامين مالي داده مي‌شود، گفت: در اين صورت ليزينگ‌ها مي‌توانند اوراق مشارکت منتشر کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

ایسنا/کردستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) خبر داد.

منصور مهرزاد در حاشیه بازدید از غرفه استان کردستان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو ۲۰۲۴) اظهار کرد: در این نمایشگاه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در صنعت گردشگری کردستان وجود دارد، شرایط بسیار مساعدی برای معرفی و سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شده است.

وی از معرفی و ارائه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: سرمایه‌گذار در صورت تمایل می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به سرمایه‌گذاری و فعالیت کند.

مهرزاد عنوان کرد: مراکز گردشگری سلامت دگایران، قشلاق و گریزه، کمپ گردشگری سورین، سد سورال و بلوار ساحلی، اقامتگاه‌های سنتی منزل خان احمدی، نصرت نصرتی، ملایی، نصرت نوری و احمدی، مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری پارک معلم، سد وحدت، زریوار، قطار تفریحی، عمارت مردوخ و پارک نیشتمان، دهکده سلامت قشلاق ١، ٢ و ٣، محوطه‌های گردشگری کوه نسار بیجار، پارک نوروز، کمپ بابوس و سفره‌خانه‌های سنتی کسوت‌آرا و حمام قصلان از جمله بسته‌های ارائه شده در این رویداد بین‌المللی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: به‌منظور توسعه صنعت گردشگری کردستان، با تمام توان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان استقبال و حمایت خواهیم کرد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) تا ١٢ اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور سه هزار تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور جهان به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان