Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید فاضل حیدری بلوکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حمید رضا بهرام زاد بسکتبالیست نوجوان هرمزگانی است که از امروز شنبه 19 اسفند ماه در اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در سالن آزادی تهران حضور می یابد.
وی ادامه داد: اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان نیز از روز چهارشنبه 23 اسفند ماه با حضور 20 بازیکن در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و تا 26 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته حیدری بلوکی، اسحق حاتمی فر و امین درویش نژاد 2 بسکتبالیست هرمزگانی دعوت شده به این اردو از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال جوانان هستند.
در استان هرمزگان نزدیک به 3 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان در رده های سنی مینی، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت دارند.
7198/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان علیرضا قزی به چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان جهت حضور در دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال در قزاقستان دعوت شد.

این اردو از  ۵ اردیبهشت در کرمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی