Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده ماحوزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی است و اشعار ارائه شده باید از محتوای مناسب پیرامون احادیث، مدح، ثنا و مناقب حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت معصومه(س) و احمدبن موسی (ع) باشد.
وی بیان کرد: براساس نظر هیات داوران زیبا خوانی و تسلط بر اشعار بخشی از امتیازات مشاعره کننده است و انتخاب بیت های دارای اشکال وزنی یا ضعف تالیف برای مشاعره کننده نمره منفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماحوزی اضافه کرد: فرایند نام نویسی از امروز در سامانه BOUSHEHR.SHAMSTOO.IR آغاز شده و مهلت نام نویسی تا پایان اردیبهشت ماه 97 است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: مرحله نخست جشنواره مشاعره دانش آموزی رضوی بصورت تلفنی و مرحله دوم حضوری برگزار می شود که داوری مرحله نخست تا 15 اردیبهشت انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: نفرهای نخست تا سوم این جشنواره علاوه بر دریافت تندیس و لوح تقدیر جشنواره به ترتیب کمک هزینه سفر زیارتی معادل 5، 4.5 و 4 میلیون ریال دریافت می کنند.
ماحوزی اظهارداشت: نفرات برتر چهارم و پنجم جشنواره نیز علاوه بر دریافت لوح تقدیر به ترتیب کمک هزینه سفر زیارتی معادل 3.5 و 3 میلیون ریال دریافت می کنند.
7212/ 6045
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد