Web Analytics Made Easy - Statcounter


«وقت رویا» به تهیه کنندگی علی مردانی در مراحل نهایی فنی قرار دارد و فرم درخواست برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر پر شده است.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی «وقت رویا» به تهیه کنندگی علی مردانی و کارگردانی امیرحسین عنایتی در مراحل نهایی فنی قرار دارد و فرم درخواست آن برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم بازیگرانی چون رویا نونهالی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، ساقی محمدی، محمد ستوده مقدم، گوهرشاد مهابادی، زهرا برومند، مرتضی ریحانی، محمد کلوشانی، تینا ابراهیمی، بهرنگ محتشمیان و حمیدرضا تربتیان نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان «وقت رویا» آمده است: «خانواده رویا در آستانه مهاجرت به خارج از کشور هستند اما به علت رخ دادن اتفاقی تحصیلی برای رویا، مجبور به ماندن می شوند و تنها رها پسر خانواده است که می رود. در این میان حادثه ای تلخ و ناگهانی چالش بزرگی برای زیبا و همسرش امیر و تمام افراد اطرافشان به وجود می آورد که منجر به واکاوی گذشته آنها و تلاش برای حفظ ثبات شرایط نابسامان کنونی زندگی شان می شود و… »

سایر عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده: علی مردانی، نویسنده، طراح و کارگردان: امیرحسین عنایتی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: محسن مختاری، دستیار کارگردان: سحر نیل فروشان، منشی صحنه: آوا جعفری، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مرتضی کریمی، محمد اسلامی، بازنویسی فیلمنامه: علیرضا اخلاقی، مشاور فیلمنامه: مرتضی نیک پایان، مشاور روانشناسی: دلارام بلوچی، علیرضا رسولیان، مدیر فیلمبرداری: صادق داوری، گروه فیلمبرداری: حسین سجادیان، پویا سجادیان، همت منتظری، کیهان مرتضوی، فردین انصاری، صدابردار: حمید اسلامی نژاد، دستیاران صدابردار: میثم سالاروند، میلاد وفادار، طراح گریم: رضا سعیدی، گروه گریم: آرش کاردان، مهشید مهوری، حسام عظیمی، میترا عظیمی، قاسم نبوی، گروه لباس: ملیکا یخچالی، منیره تقوی، گروه صحنه: حسام حیدریان، شایان شیرین، مدیر تولید: سیدهادی هاشمی، دستیار تولید: امیر نصوحی، مجری طرح: فدک فیلم اصفهان، موسسه فرهنگی هنری هلیا هنر شهر، گروه تدارکات: مصطفی الیاسی، رسول الیاسی، مهدی شاه میرزایی و مشاور رسانه ای: اشکان منصوری.

true برچسب ها : «به وقت رویا» کلید خورد/ فیلمی با بازی رویا نونهالی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی

به گزارش ورزش سه، تکلیف بیست‌وسه تیم صعود کرده به جام جهانی 2024 مشخص شده است و تنها جای خالی گلدان تیم‌ها فردا پس از جدال تاریخی افغانستان و قرقیزستان پُر می‌شود. جام جهانی ازبکستان از 14 سپتامبر ( ۲۴ شهریور ) آغاز خواهد شد و تا 6 اکتبر ( ۱۵ مهر ) ادامه دارد. قرعه کشی بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان 26 می ( ۶ خرداد ) در شهر سمرقند ازبکستان برگزار می‌شود و تیم‌ها با حریفان گروهی خود آشنا می‌شوند.

تاکنون، بیست‌وسه تیم به جام جهانی ازبکستان راه یافته اند که تیم ملی فوتسال ایران یکی از آن‌ها به شمار می‌رود و چندی پیش با برتری برابر قرقیزستان صعودش مسجل شد.

تیم‌های آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، نیوزیلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان، ونزوئلا، در جام جهانی ازبکستان حضور خواهند داشت و از بین تیم های افغانستان و قرقیزستان، یک تیم دیگر به جمع بزرگان فوتسال دنیا اضافه می‌شود.

فرمت مسابقات به اینگونه است که 24 تیم حاضر به شش گروه چهار تیمی تقسیم می‌شوند و 2 تیم برتر هر گروه به همراه 4 تیم شایسته سوم گروه‌ها به مرحله حذفی راه پیدا می‌کنند.

تیم ملی فوتسال افغانستان در صورت پیروزی برابر قرقیزستان، برای نخستین بار جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست می‌آورد و در کنار تیم ملی نیوزیلند، اولین‌های جام جهانی لقب می‌گیرد.

تیم ملی فوتسال برزیل با پنج قهرمانی در سال‌های ( 1989 ، 1992 ، 1996 ، 2008 و 2012 ) پرافتخارترین تیم جام جهانی به شمار می‌رود.

تیم ملی فوتسال پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی محسوب می‌شود و در دور گذشته برای اولین بار این عنوان بزرگ را تصاحب کرد.

گفتنی است نبرد افغانستان و قرقیزستان صبح روز یکشنبه از ساعت 8:30 دقیقه در بانکوک آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • باکتری روده گروه‌های خونی را حذف می‌کند/ تولید خون اهدایی جهانی
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود