Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام سیفی رئیس بیمارستان آیت الله روحانی (ره) بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای کمک به بیماران سرطانی و صعب‌ العلاج، این بیمارستان برای هفتمین بار اقدام به برگزاری جشنواره خیریه غذای خانگی و گل به همت موسسه خیریه روحان حامی بیمارستان روحانی، واحد مددکاری و پرسنل بخش‌ های مختلف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۶ دوره قبلی جشنواره ۷۱ میلیون تومان کمک جمع آوری شده بود، افزود: ۲۲ میلیون تومان کمک مردمی در ششمین جشنواره خیریه غذای خانگی این مرکز جمع آوری شد.

 سیفی گفت: مبالغ جمع آوری شده صرف هزینه بیماران شیمی درمانی، دارو‌های مصرفی خانگی این بیماران، خرید لوازم التحریر برای فرزندان این بیماران نیازمند در آغاز سال تحصیلی و غذای مصرفی بیماران شیمی درمانی قرار خواهد گرفت.

رئیس بیمارستان آیت الله روحانی (ره) بابل افزود: این جشنواره با استقبال و مشارکت پرشور، مسئولین شهری، پرسنل، پزشکان در ۵۰ غرفه در سالن مدیریت بیمارستان روحانی برگزار شد.

 

انتهای پیام/ م

برگزاری جشنواره خیریه غذای خانگی و گل در بابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس