Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@21:02:39 GMT

کارگردانی کوشکی‌ها در تئاتر «مستقل تهران»

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۶۹۶۵

کارگردانی کوشکی‌ها در تئاتر «مستقل تهران»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش «رومئو و ژولیت» نوشته مصطفی کوشکی بر اساس نمایشنامه ویلیام شکسپیر و به کارگردانی هستی حسینی و مصطفی کوشکی فروردین و اردیبهشت سال ٩٧، ساعت ٢١ اجرا خواهد شد.

همچنین نمایش «شیطونی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی از هفت فروردین ساعت ١٩ در تئاتر مستقل تهران اجرای خود را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایش مهدی کوشکی، شهروز دل افکار، الهام جدی، دریا یاسری، حسین برفی نژاد ایفای نقش می‌کنند.
 

«رومئو و ژولیت» و نمایش «شیطونی» از طریق سایت تیکیت بلیت فروشی خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری

امین بسیم گفت: چهارمین همایش تئاتر تک از سوی واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و همکاری آموزشگاه هنر‌های نمایشی آرام تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در شهرکرد ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش‌های این رویداد تئاتر استان در پلاتوی تئاتر امیرکبیر و تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار می‌شود، اضافه کرد: در نخستین روز جشنواره نمایش «سگ‌ها مادرت را می‌خورند» به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی داود یادگاری در پلاتوی نمایش امیرکبیر به روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید

معرفی هیات انتخاب همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری

مسئول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: نمایش «سکوت» به نویسندگی رضا ولی‌پور دهکردی و کارگردانی فاطمه امینی در پلاتوی تئاتر امیرکبیر و نمایش «نسبیت خاص» به نویسندگی بهار کاتوزی و کارگردانی راضیه رئیسی در تماشاخانه مهر اجرا شد.

بسیم گفت: دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ نمایش «شُس تن» به نویسندگی پریسا عابدی و کارگردانی فراز مهدیان دهکردی در پلاتوی نمایش امیرکبیر اجرا خواهد شد و ساعت ۱۶:۳۰ نمایش «رُژ گونه» به نویسندگی رضا آشفته و کارگردانی فرشته قادری در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت و در همان روز نمایش «راهنمای پرنده دوستان» به نویسندگی و کارگردانی اردوان محمودیان در پلاتوی نمایش امیرکبیر اجرا خواهد کرد و نمایش «شام آخر» به نویسندگی و کارگردانی مینا حیدری ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت.

وی اظهار کرد: فرشید بزرگ نیا، ثریا امنیان و امیر بهاور اکبرپور هشت نمایش صحنه‌ای چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری را داوری می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • فرزند زمانه خود باش
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش/ رکوردشکنی بهرام افشاری
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش در سال جدید