Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@08:03:12 GMT

تولید خودرو در بهمن ماه افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۷۴۳۵

تولید خودرو در بهمن ماه افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، در این مدت تولید انواع خودرو از ۱۳۷ هزار و ۳۸۹ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته به ۱۴۵ هزار و ۵۶ دستگاه رسید.

تولید انواع سواری نیز با رشد ۷.۱ درصدی همراه بوده و از ۱۲۸ هزار و ۵۶۴ دستگاه در بهمن‌ ماه سال ۱۳۹۵ به ۱۳۷ هزار و ۶۴۸ دستگاه افزایش یافت.

تولید انواع ون نیز صعودی بوده و به ۱۶۶ دستگاه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تولید ون متوقف شده بود.

بهمن‌ ماه امسال تولید وانت اما نزولی بوده و با کاهش ۱۹.۵ درصدی از ۶۳۶۸ دستگاه در بهمن‌ ماه سال ۱۳۹۵ به ۵۱۲۵ دستگاه کاهش یافت.

برخلاف وانت اما تولید مینی‌بوس و میدل‌باس صعودی بوده و از ۱۰۱ دستگاه در بهمن‌ ماه سال گذشته به ۱۸۴ دستگاه افزایش یافت.

بهمن‌ ماه امسال تولید انواع اتوبوس کاهش یافته و با افت ۷.۷ درصدی از ۱۶۸ دستگاه در بهمن‌ ماه سال ۱۳۹۵ به ۱۵۵ دستگاه رسید.

تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز مانند اتوبوس کاهش یافته و با افت ۱۸.۷ درصدی از ۲۱۸۸ دستگاه در بهمن‌ ماه سال گذشته به ۱۷۷۸ دستگاه کاهش یافت.

در ۱۱ ماهه نخست امسال نیز تولید انواع خودرو ۱۴.۱ درصد افزایش یافته و از یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۶۷۹ دستگاه در ۱۱ ماهه نخست سال گذشته به یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۱۱۱ دستگاه افزایش یافته است.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه تولید انواع گل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای افزایش تولیدات گلخانه‌ای بمنظور خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری به متراژ ۱۵۵۰ مترمربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد.
مسعود حبیبی افزود: انواع گل‌های فصلی (شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و...) و درختان و درختچه‌های زینتی (شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و.) برای افزایش سرانه فضای سبز در شهرکرد در این گلخانه‌ها تولید می شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • راهکار هایی برای کنترل اشتها
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید