Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:13:27 GMT

کشف لاشه قوچ وحشی در یک «قنادی»

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۸۰۱۷

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف لاشه قوچ وحشی در یک مغازه قنادی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، نقی میرزاکریمی اظهار کرد: بنابر گزارش‌های رسیده به اداره محیط زیست مبنی بر نگهداری و فروش گوشت حیات وحش در یکی از قنادی‌های تهران، موضوع در دستور کارشناسان و ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران قرار گرفت و بعد از تحقیقات گسترده میدانی محل مورد نظر شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران به همراه ماموران انتظامی با حضور در محل نظر و بررسی آن ،لاشه یک راس قوچ وحشی را کشف و ضبط کردند،گفت: متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد و تحقیقات لازم جهت چگونگی شکار و انتقال دیگر عوامل این اقدام صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت اداره محیط زیست استان تهران، میرزاکریمی ضمن قدردانی از همیاران و دوستداران محیط زیست به دلیل همکاری و گزارش تخلفات زیست محیطی،از مردم خواست هرگونه تخلف زیست‌محیطی را به شماره تلفن ۷۷۳۵۹۵۶۴ ، ۷۷۳۵۵۷۸۱ ، سامانه تلفنی ۱۵۴۰ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۴۴ گزارش کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در دهه ۸۰ تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می‌شد، اما امروز به جایی رسیده که می‌توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: در دهه ۸۰ تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می‌شد و تا حدودی کود کمپوست تولید می‌شد که کیفیت لازم را نداشت، اما امروز به جایی رسیده که می‌توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.

وی افزود: سال‌ها پیش ۸۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی پسماند مجاز در کشور بود که در حال حاضر بسیار بالاتر رفته است، البته بخشی از اسناد به‌صورت غیر قانونی مدیریت می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: مدیریت پسماند یک صنعت در کشور است که می‌تواند علاوه بر حفاظت از محیط زیست در اشتغال نیز مؤثر باشد.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751659

دیگر خبرها

  • اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است
  • حفاظت از حیات وحش، رسالت همه ایرانی‌ها
  • کشف سلاح عجیب از شکارچیان حیات وحش/ عکس
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت