Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی در جریان دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی از ادن هازارد به عنوان مهاجم تیمش استفاده کرد.

طرفداری- آنتونیو کونته، سرمربی باشگاه چلسی از تصمیم خود مبنی بر بازی دادن به ادن هازارد به عنوان شماره 9 کاذب دفاع کرد.

به نقل از اسکای اسپورتس، هازارد در جریان دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی که هفته گذشته با شکست آبی پوشان همراه بود، به عنوان شماره 9 کاذب در زمین حضور داشت و در آن مسابقه چلسی حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی پس از مسابقه خود بازیکن تیم ملی بلژیک نیز نسبت به این موضوع انتقاد کرد و گفت:

ما می توانستیم سه ساعت هم بازی کنیم و من توپ را لمس نمی کردم.

با این وجود کونته در خصوص این مسئله بیان کرد:

اگر احساس کنم که این روش صحیحی برای بازی تیمم است، پس مشکلی نیست. در غیر این صورت تصمیم دیگری خواهم گرفت و با مهاجم دیگری تیم را به میدان خواهم فرستاد. اکنون سه بازیکن برای دو پست داریم و من باید تصمیم بگیرم که یک نفر از آنها به روی نیمکت برود. مثلا ژیرو بازیکن بسیار خوب و قدرتمندی است. گاهی اوقات نیاز داریم که با او شروع کنیم. در برخی بازی ها نیز نیاز داریم که با موراتا شروع کنیم. در برخی بازی ها نیز لازم است ادن شروع کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم