Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام مردان رده سنی نوجوانان در ۶ ماده با حضور قایقرانان ۱۰ استان ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه در عسلویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، این رقابت‌ها به همت هیات قایقرانی استان بوشهر و شهرستان عسلویه با حمایت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در اسکله تجاری نخل تقی عسلویه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست رقابت‌ها قایقرانان در دور مقدماتی، نیمه نهایی و فینال کایاک یک نفره 500 متر، کانوی یک نفره 500 متر و کایاک دونفره 500 متر رقابت کردند و نفرات برتر مشخص شدند.

بر این اساس در کانوی یک نفره 500 متر، ستار حبیب‌الله‌پور از مازندران، محمد عباسی از گیلان و شایان حسینی از بوشهر الف در رده‌های برتر قرار گرفتند.

در کایاک یک نفره 500 متر، ایلیا نادرنژاد از گیلان اول شد، کیان محمودزاده از تهران در رده دوم قرار گرفت و مهدی احمدی از زنجان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در کایاک دونفره 500 متر، بردیا پارسا و کیان محمودزاده از تهران مقام اول، یزدان زراعت‌کار و ماهان علیزاده از گیلان مقام دوم و کامیار سیفی و محمدصالح محمدی از همدان مقام سوم را كسب كردند.

در مسابقات روز پایانی قایقرانان در 3 ماده به رقابت پرداختند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

در کیندربوت یک نفره 500 متر، حسین بابایی از اصفهان مقام نخست را به دست آورد، مانی شجری‌کهن از گیلان در رده دوم قرار گرفت و ابوالفضل همت نیا از بوشهر الف سوم شد.

در کایاک یک نفره 2000 متر، ایلیا نادرنژاد از گیلان اول، بردیا پیروزنیا از تهران دوم و علیرضا خمسه از لرستان سوم شدند.

در کانوی یک نفره 2000 متر، ستار حبیب الله‌پور از مازندران مقام اول، شایان حسینی از بوشهر الف مقام دوم و محمد عباسی از گیلان مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس در پایان مسابقات، تیم گیلان با 57 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، تهران با 40 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و بوشهر با 37 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

در همین زمینه: ملوان نداجا قهرمان لیگ آب‌های آرم کشور شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد