Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمه آسماری، نخستین ارائه‌کننده خدمات بیمه درمان تکمیلی به‌صورت ‌الکترونیک؛ طرح جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و طبق اعلام بیمه آسماری، بیمه آسماری در این طرح قصد دارد خدمات بیمه درمان تکمیلی انفرادی خود را به بسیاری از مردم کشورمان که توانایی و شرایط دست‌یابی به طرح‌های بیمه‌های درمان تکمیلی موجود در کشور را ندارند، عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح، هر یک از افرادی که از سیم‌کارت همراه اول استفاده می‌کنند، می‌توانند با واردکردن کد (#*۸*۷*) در گوشی خود با طی کردن چند گام ساده، این بیمه نامه را خریداری کنند. بعد از خرید بیمه‌نامه، لینک فایل بیمه نامه به همراه راهنمای دریافت مراکز خسارت و طرف قرار داد برای فرد پیامک خواهد شد.

لازم به ذکر است که این بیمه‌نامه برای افراد زیر ۴۰ سال طراحی شده است و از مزایای این طرح می‌توان به حق بیمه مناسب آن اشاره کرد چرا که هر فرد تنها با پرداخت ۱۹۵ هزار تومان می تواند به مدت یک سال از خدمات این بیمه نامه بهره‌مند شود.

بیمه آسماری به‌عنوان حامی مردم پوشش‌های متنوع ذیل را برای بیمه‌شدگان این طرح بیمه تکمیلی درمان را در نظر گرفته‌ است که شامل:

هزینه‌های بیمارستانی: جبران هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی، قلب، گامانایف و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان‌ و مراکز جراحی محدود و day care تا مرز ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ریال

اعمال جراحی بزرگ: اعمال جراحی به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع (به‌استثنای دیسک ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند، ریه، پیوند کبد، پیوند کلیه تا مرز پرداخت ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

پاراکلینیکی: سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع آندوسکوپی، ام آر آی، اکوکاردیوگرافی استرس اکو، دانسیتومتری، تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی، نوار مثانه، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم تا سقف پوشش ۱.۵۰۰.۰۰۰ریال

جراحی‌های محدود: مانند شکستگی و دررفتگی، گچ گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی، تخلیه کیست و لیزر درمانی با سقف تعهد ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال

هزینه‌های آمبولانس: جبران هزینه‌های انتقال بیمار داخل شهر بین شهر در مواقع اورژانسی با سقف تعهد ۱.۲۰۰.۰۰۰ ریال

بیمه حوادث: در صورت فوت بیمه‌شده براثر حادثه مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

شرکت کمک رسان ایران با اتکا به شبکه خدماتی گسترده خود در سراسر کشور و داشتن ۳۷ شعبه و ۲۰۰۰ مراکز درمانی طرف قرارداد در سراسر ایران توانسته است شریک مورد اعتمادی به عنوان سهامدار عمده برای شرکت بیمه آسماری باشد که در حال حاضر از طریق خدمات بی‌نظیر خود توانسته است رضایت بیمه‌گذاران را در سراسر کشور جلب کند و خدمات این بیمه‌نامه نیز توسط شرکت کمک رسان ایران ارائه می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید