Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@14:55:20 GMT

اهدای آثار بنیاد اسلامی روسیه به کتابخانه مجلس

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۹۳۳۱

اهدای آثار بنیاد اسلامی روسیه به کتابخانه مجلس

به گزارش ایکنا به نقل از بنیاد مطالعات اسلامی روسیه؛ این بنیاد در راستای تعامل با مراکز علمی و دانشگاه‌های فدراسیون روسیه و ایران، یک دوره از آثار موجود خود را به درخواست برخی مراکز به آنها اهدا کرد.

انستیتو اسلامی مسکو، کتابخانه علمی ـ ملی جمهوری اوستیای شمالی ـ آلانیا(ولادی قفقاز)، کتابخانه مجلس شورای اسلامی ـ تهران(63 عنوان کتاب)، کتابخانه شورای فدراسیون روسیه ـ مجلس سنا و کتابخانه دولتی کودک ـ مسکو از جمله مراکزی هستند که کتابهای اهدایی بنیاد را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

قابل ذکر است که برنامه اصلی بنیاد در عرضه آثار به مخاطبان از طریق فروش است. کتابهای بنیاد در شبکه‌های مهم پخش کتاب روسیه، به صورت عرضه در کتابفروشی‌ها، فروشگاه‌های مجازی و نشر الکترونیکی صورت می‌گیرد.

شرکت‌های پخش و کتابفروشی‌های بزرگ مانند لابرینت، چیتای گوراد، لیترس، ازُن، بوک‌وایئد و بیبلیوگلُبوس اشاره کرد. علاوه بر آن برنامه اهداء کتاب به مراکز علمی و دانشگاهها، در جهت ترویج و توسعه اسلام‌پژوهشی در روسیه صورت می‌گیرد و از برنامه‌های جاری بنیاد در کنار پخش و فروش آثار است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

‌در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان ١۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار ۵ نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این ۵ نفر «غلامحسین رضوانی» بود.

«غلامحسین رضوانی» در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲، در لیست «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» با اسم اختصاری «شانا» قرار داشت اما در نهایت با کسب ۱۵۸۲۱۶ رأی در جایگاه ۴۶ قرار گرفت و راهی دور دوم شد. آنچه در ادامه می‌آید بخشی از پیشینه کاری و مدیریتی رضوانی است که از نظر می‌گذرانید.

«غلامحسین رضوانی» متولد ۱۳۳۵ و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد همان رشته از دانشگاه تربیت مدرس است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی(مجلس قبلی) به عنوان نفر بیست و هشتم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به قایم‌مقامی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری در دولت نهم، معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا)، عضویت در هیأت مدیره و مدیرعاملی شرکت ماشین‌سازی پارس و شرکت آزمون جاده‌ای خودرو (زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) و همچنین عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد.

رضوانی در مقطعی کوتاه رییس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی راهبردی ریاست جمهوری بوده است.

او اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و استاد دانشگاه است.

کد خبر 6089589

دیگر خبرها

  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»