Web Analytics Made Easy - Statcounter

تردمیل صرفاً وسیله ای برای دویدن نیست، بلکه با وجود قابلیت هایی که سازندگان آن به این وسیله اضافه کرده اند می تواند کارایی بسیار بیشتر از وسیله‌ای صرفاً برای پیاده‌روی و دویدن داشته باشد. بسیاری از تردمیل ها دارای ویژگی های مازاد مانند فن های کنسول، MP3-Player و دستیار مجازی تمرین، ماساژور، دمبل و دستگاه دراز و نشست هستند که تمرین را بسیار لذت بخش تر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب تردمیلی که حداقل یک یا تعدادی از این ویژگی ها را داشته باشد، می تواند تمایل شما برای ورزش با تردمیل را بسیار بیشتر کند. در فروشگاه اینترنتی زنبیل چندین مدل تردمیل از برندهای مختلف عرضه شده‌اند که شما می توانید با بررسی مشخصات آنها تردمیل مناسب خود را با بهترین قیمت سفارش دهید و به صورت فوری هم تحویل بگیرید.

تردمیل چند کاره برای استفاده در منازل، انتخاب بسیار خوبی هست زیرا شما با خرید یک وسیله ورزشی می توانید تعداد زیادی حرکت ورزشی را انجام دهید همچنین از خرید چند وسیله ورزشی و صرف هزینه بیشتر بی نیاز می شوید، در باشگاه ها و همچنین ورزشکاران حرفه ای از تردمیل های چند کاره کمتر استفاده می کنند زیرا آنها هزینه خرید تردمیل چند کاره را برای خرید دستگاه حرفه ای تر صرف می کنند که قابلیت های دیگری جز دویدن هم داشته باشد.

قابلیت های مختلف اضافه می تواند لذت ورزش کردن را بیشتر و سختی آن را کم کند. مثلاً قبل از استفاده از تردمیل reebok و بعد از گرم کردن بدن می توانید از ویبراتور و ماساژور دستگاه استفاده کنید که در قسمت هایی که چربی متراکم وجود دارد باعث گردش خون بیشتر و باز شدن مویرگ ها می شود تا در هنگام استفاده از تردمیل، چربی بیشتری مورد سوخت و ساز بدن قرار بگیرد. این دستگاه کاربرد دیگری هم دارد، پس از استفاده ا زتردمیل، با ماساژ عضلاتی که تحت فشار قرار گرفته است باعث دفع اسید لاکتیک می شود و در نتیجه گرفتگی عضلات یا درد در نواحی تحت فشار قرار گرفته را از بین می برد.

اغلب این دستگاه ها مانند تردمیل bh ، مانیتور ضربان قلب دارند. بنابراین زمانی که شما دست هایتان را روی دسته های مناسب قرار بدهید متوجه می شوید که سرعت ضربان قلب شما چه میزان است. این قابلیت برای اندازه گیری شدت تمرین و میزان سختی کار شما طراحی شده است. بیشتر تردمیل ها یک موتور دوم کوچک نیز دارند که تنظیمات شیب را کنترل می کند، اما اگر به تغییرات بیشتری نیاز داشتید باید آن را به صورت دستی انجام دهید، البته استفاده از شیب برای کسانی که مشکل زانو و کمر دارند باید طبق نظر پزشک باشد. بهترین قیمت خرید اینترنتی تردمیل ریباک و برندهای مطرح دیگر را از زنبیل بخواهید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص مطالبه گری پلیس از سازمان‌ها گفت: پلیس مطالبه گر است. پلیس از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می‌کند.

وی افزود: پلیس از وزرات راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه گری می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در خصوص مطالبه گری و رفع نقاط حادثه خیز پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مؤمنی افزود: همچنین ۱۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی گردید تا از وقوع تصادفات جلوگیری شود. و به شهروندان بگوید که در این محل‌ها احتمال تصادف وجود دارد.

وی گفت: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت. به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خود روها باشند.

وی افزود: همان گونه که پلیس در بحث آموزش رانندگان که یکی از اضلاع مثلث انسان راه وسیله نقلیه می‌باشد قدم‌های زیادی برداشته و فرهنگ سازی را در دستور کار خود قرار داده است، توقع داریم دیگر سازمان‌ها نیز در این خصوص گام بردارند.

کد خبر 6089487

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم