Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:54:00 GMT

تصویب ۱۸طرح تحقیقاتی در کمیته تحقیقات شرکت آبفای استان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۹۹۷۶

تصویب ۱۸طرح تحقیقاتی در کمیته تحقیقات شرکت آبفای استان

یاسوج- قائم مقام شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو سال اخیر، ۱۸ طرح تحقیقاتی در کمیته تحقیقات شرکت تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو دمساز ظهر شنبه در جمع معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان افزود: این تعداد طرح از میان پایان نامه های دانشجویان و طرح های کارکنان مصوب شد.

دمساز حمایت از اختراعات و ابتکارات مخترعین و شرکت‌های دانش بنیان را از دیگر سیاست‌های شرکت آبفای استان دانست و بیان داشت: طی دو سال اخیر سه اختراع و طرح دانش‌ بنیان مورد حمایت آب و فاضلاب استان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمساز تصریح کرد: همچنین تشکیل کمیته تحقیقات شرکت و تقویت این کمیته از جمله برنامه‌های مهم در حوزه برنامه‌ریزی شرکت در سال‌های اخیر بود.

وی افزود: طی دو سال اخیر ۳۲جلسه کمیته تحقیقات شرکت تشکیل شد.

دمساز اظهار داشت: در همین راستا تعداد ۲۰ پایان نامه دانشجویی مرتبط با حوزه‌های آب و فاضلاب در کمیته تحقیقات شرکت مورد بررسی قرار گرفت.  

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد