Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار نفر در حج تمتع ۹۷ خبر داد.

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار نفر در حج تمتع ۹۷ خبر داد. سید وحید اسکندری در پاسخ به سوالی در خصوص تعداد ثبت‌نام زائران در کاروان‌های حج ۹۷ گفت: ثبت‌نام از زائران از روز سه‌شنبه ۸ اسفند آغاز و زائران می‌بایست با مراجعه به سایت reserve.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
haj.ir ثبت‌نام و انتخاب کاروان خود را قطعی کنند.

وی با اشاره به ثبت‌نام از زائران حج تمتع توسط سازمان حج و زیارت و دفاتر کارگزاری گفت: تا کنون ۶۴ هزار زائر، ثبت‌نام قطعی خود را در با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir رزرو کرده‌اند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در توضیح بیشتر افزود: از این تعداد ۶۱ هزار زائر با تعیین کاروان ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

اسکندری افزود: طول سفر حج حداقل ۲۸ روز و حداکثر ۴۱ روز است و زائرانی که می‌خواهند مدت زمان کمتری را در سفر باشند از هم اکنون در خصوص انتخاب کاروان‌هایی با مدت اقامت کمتر، اقدام کنند که بعد از این امکان کاهش زمان سفر زائران و یا بازگشت زودهنگام به کشور فراهم نیست.


وی افزود: کاروان‌های حج امسال به ۴ گروه ۸۵، ۱۱۵، ۱۳۵ و ۱۶۵ نفره تقسیم‌بندی شده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تمام کاروان‌های مدینه قبل و مدینه بعد حدود ۶ روز در شهر مدینه اقامت دارند و مابقی برنامه سفر زائران با اقامت در شهر مکه است.

کسانی که دارای قبض حج تا پایان دیماه ۸۵ هستند اکنون فراخوان شده‌اند و به دلیل تفاوت هتل‌ها حدود ۲۳ قیمت متفاوت اعلام شده که پایین‌ترین سطح پرداخت ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و بالاترین ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. ضمن اینکه پرواز‌ها از ۲۶ تیر آغاز می‌شود.

برای رفاه حال حجاج پرداخت هزینه سفر ۲ مرحله‌ای است؛ و در مرحله اول پرداخت، زائران علاوه بر ودیعه اولیه و سود آن، باید حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تا ۷ میلیون تومان پرداخت کنند. مابقی را در مرحله دوم در اوایل سال ۹۷ پرداخت می‌کنند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003K4l

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره

سعید کریمی‌خو، مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : اکنون در این مرحله از اعزام‌ها اولویت ثبت‌نام عمره با افرادی است که هزینه سفر خود را در مرحله قبل زودتر واریز کرده بودند.

وی با بیان اینکه اعزام‌ها به صورت محدود و به ترتیب واریز وجه طی یک‌ماه انجام خواهد شد، گفت: فعلا سهمیه استان کرمانشاه دو کاروان (یک کاروان اهل تسنن ۸۵ نفره و یک کاروان شیعه ۸۵ نفره) در مجموع ۱۷۰ نفری است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در خصوص تاریخ اعزام کاروان‌ها به حج عمره پس از وقفه‌ای ۱۰ ساله (از سال ۹۳ به بعد)، خاطرنشان کرد: کاروان شیعه سوم اردیبهشت‌ماه و کاروان اهل تسنن ۱۱ اردیبهشت‌ماه اعزام خواهند شد.

وی حداقل هزینه اعزام هر زائر کرمانشاهی به این سفر معنوی را ۴۲ میلیون و حداکثر آن را ۴۳ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای افزایش تعداد کاروان در حال رأی‌زنی هستیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره