Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@14:42:42 GMT

تقدیر از فیلم اصفهانی در جشن تصویر سال

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۰۳۲۹

تقدیر از فیلم اصفهانی در جشن تصویر سال

فیلم کوتاه «خانه پدری» به کارگردانی روزبه شعرای‌نجاتی، در پانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر تقدیر شد.

کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آیین اختتامیه پانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر، شامگاه _جمعه_ ۱۹ اسفندماه با حضور هنرمندانی چون داریوش فرهنگ، ابوالفضل جلیلی، هوشنگ گلمکانی، عباس یاری و رضا درمیشیان در خانه هنرمندان ایران برگزار  و طی آن، فیلم کوتاه «خانه پدری» در بخش فیلم‌های بالای ۱۵ دقیقه از سوی هیئت داوران تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه شعرای‌نجاتی با اشاره به روند تولید این فیلم ادامه داد: اسفندماه سال گذشته، مراحل ضبط «خانه پدری» به پایان رسید و فیلم، اواخر شهریورماه آماده اکران شد. «خانه پدری» تاکنون در جشنواره‌های دولتی پذیرفته نشده و تقدیر از آن در جشن تصویر سال که یک جشنواره خصوصی است، برای من ارزشمند است.

وی درباره  موضوع فیلم خود گفت: این فیلم، روایتگر زندگی پدری است که در خانواده با مشکلاتی روبرو است. پسر او از کسی پولی قرض گرفته و حالا او مجبور است مبلغی را که برای عمل جراحی قلبش کنار گذاشته، برای پرداخت بدهی فرزندش پرداخت کند.

نجاتی ادامه داد: بازیگر اصلی این فیلم، مجید شعرای نجاتی، پدر من است که برای نخستین بار جلوی دوربین ایفای نقش کرده و دفتر تخصصی سینما، وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان در تهیهکنندگی فیلم با من همکاری کرده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه دانیال مرادی کشتی‌گیر اصفهانی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.


رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه در شهر مریوان استان کردستان برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) برگزیدگان خود را شناخت