Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول آکادمی تبیان شهر گوگد گلپایگان گفت: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در این مراسم قول داد تا پایان امسال هیئت والیبال شهر گوگد از گلپایگان جدا شده و به صورت مستقل عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر شایسته، در گفت‌وگو با دیار عالمان، عنوان کرد: آکادمی والیبال تبیان شهر گوگد به منظور تشویق بازیکنان و مربیان والیبال این شهر به دلیل عملکرد خوب و همچنین تشویق تحصیلی بازیکنان خود، جشنواره ای را برای اهداء جایزه و تندیس به زحمت کشان و مقام آوران این رشته ورزشی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول آکادمی تبیان گوگد اشاره ای به برنامه های اجرا شده در این جشنواره کرد و گفت: اهداء حکم قهرمانی، جایزه و تندیس، سخنرانی مسئولان شهرستان و همچنین ارائه گزارش عملکرد این آکادمی از ابتدای تأسیس تاکنون از برنامه‌های این جشنواره بود.

وی تشریح کرد: 130 نفر از بازیکنان، مربیان، پیشکسوتان و مسئولان ورزش والیبال گلپایگان و گوگد از طرف آکادمی والیبال تبیان گوگد، مهد قرآن و هیئت تبیان جوایز و تندیس هایی گرفتند.

شایسته اضافه کرد: 105 حکم قهرمانی نیز در این مراسم به مقام آوران استانی و شهرستانی این رشته ورزشی در سال 96 اهداء شد.

مسئول آکادمی والیبال تبیان گوگد اظهار کرد: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در این مراسم قول داد تا پایان امسال هیئت والیبال شهر گوگد از گلپایگان جدا شده و به صورت مستقل عمل کند.

وی تصریح کرد: آکادمی والیبال تبیان گوگد با پتانسیل بالای بازیکنان خود در صورت عملی شدن این وعده یک تیم در سطح کشوری خواهد داشت.

شایسته با گلایه از حضور نیافتن هیچ نماینده ای از اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان در این مراسم، گفت: اداره ورزش و جوانان گلپایگان به عنوان متولی اصلی ورزش شهرستان با وجود دعوت این آکادمی، حتی یک نماینده نیز در مراسم نداشت.

مسئول آکادمی والیبال تبیان گوگد عنوان کرد: استاد محمد صادق پشنگ، مدرس فدراسیون والیبال و مربی بین المللی، مهمان ویژه این مراسم بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز