Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@17:58:49 GMT

اظهارات زمانی درباره دیدار استقلال برابر العین

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۰۷۶۶

اظهارات زمانی درباره دیدار استقلال برابر العین

به گزارش جهان نيوز، حسن زمانی درباره دیدار با تیم فوتبال العین در دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: به طور حتم در بازی برگشت مقابل العین با بازی خوب بازیکنان و درایت کادر فنی به این تیم آسیا نشان می دهیم که آنها نمی توانند استقلال را با ناداوری ها از موفقیت دور کنند.
او ادامه داد: امیدوارم هواداران تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه هفته جاری با حضور در ورزشگاه آزادی در آرامش کامل و بدون اینکه بهانه ای دست کسی بدهند تیم را حمایت و تشویق می کنند و ان شاالله بازی را به خوبی به پایان می بریم و صعود خود را در این روز به مرحله بعدی قطعی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زمانی در مورد برگزاری نشست هیئت مدیره و تمدید قرارداد شفر بیان کرد: به طور حتم پیش از اتمام سال جاری برگزاری یک نشست را در دستور کار قرار می دهیم و بحث تمدید قرارداد شفر سرمربی تیم نیز در این جلسه مطرح و انجام می شود. همچنین قبل از برگزاری این جلسه، افتخاری صحبت هایی را با شفر انجام داده و حتی من هم درباره تمدید قرارداد با شفر صحبت کردم و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و هواداران نگران نباشند.

او در مورد حضور تیم خونه به خونه در فینال جام حذفی و رقابت با تیم استقلال برای کسب جام عنوان کرد :ضمن عرض تبریک به تیم خونه به خونه باید بگویم این تیم توانست در اولین حضورش رسمی اش در رقابت های جام حذفی تا مراحل فینال بالا بیاید و حتی تیم خونه به خونه احتمال صعودش به لیگ برتر هم زیاد خواهد بود . بدون شک رقابت جالبی میان استقلال و این تیم خواهد بود و امیدوارم در فینال جام حذفی بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم و با قهرمانی جام را کسب کنیم .

حسن زمانی افزود: ان شاالله با موفیقت و کسب برد برابر العین بتوانیم عیدی خوبی را به هواداران بدهیم. همچنین در سال آینده برای حضور در رقابت های لیگ، جام حذفی و ادامه جام باشگاه های آسیا با قدرت آماده شویم تا بتوانیم در تمامی مراحل موفق باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره احتمال محرومیت آبی ها به دلیل پرتاب نارنک و انداختن لیزر در دیدار مقابل العین توضیح داد: توصیه من به هواداران عزیز آبی پوش این است برای اینکه بهانه دست هیئت اجرایی ندهند از هر نوع کاری که باعث محرومیت تیم می شود جدا پرهیز کنند و فقط به تشویق و حمایت از تیمشان بپردازند .انشاالله با یک برد شیرین در برابر تیم فوتبال العین هواداران با دلی شاد به سمت منازل خود بروند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی