Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمدهادی ایازی روز شنبه در نخستین مجمع سلامت آذربایجان شرقی افزود: سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در دولت تدبیر و امید مورد توجه جدی است.
وی با بیان اینکه باید مردم را درگیر مساله سلامت کرد تا بسیاری از مشکلات این حوزه رفع شود، ادامه داد: در سال جاری 333 هزار نفر در حوادث ترافیکی کشور مجروح و یک هزار و 350 نفر قطع عضو شدند که عامل انسانی نقش مهمی در این حوادث داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایازی اظهار کرد: در اسناد بالادستی ملی برای مشارکت مردم در سلامت تاکید شده و باید این امر به عنوان یک قانون اعمال شود.
وی افزود: کانون سلامت محله به عنوان نقطه آغاز مشارکت های ساختارمند مردمی است و هدف از ایجاد آن استفاده از ظرفیت های مردمی است.
معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: مشارکت ها باید آگاهانه، داوطلبانه، مسوولانه و عادلانه باشد و باید بتوانیم در تمام محلات ظرفیت ایجاد کانون ها و مشارکت مردم را فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: مجمع سلامت شهرستان و مجمع سلامت استان در راستای گسترش خودمراقبتی و اشاعه سبک زندگی صحیح تشکیل شده است.
ایازی با بیان اینکه وزارت بهداشت ۲۵ درصد در حوزه مدیریت سلامت نقش دارد، گفت: نهادها و دستگاه های مختلف حدود ۷۵ درصد در حوزه سلامت نقش دارند.
وی با بیان اینکه سواد سلامت مردم باید با تشکیل مجمع ها افزایش یابد، افزود: فلسفه مجمع شهرستانی و تشکیل کانون های سلامت، زندگی سالم است.
6120/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت