Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: مدت زمان تعطیلی واحدهای صنفی کرمانشاه در طول شبا‌نه‌روز نسبت به میانگین کشوری بالاتر است. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در نشست اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه اصناف باید حضور خود را در بازار پررنگ‌تر کنند اظهار داشت: مدت زمان تعطیلی واحد‌های صنفی کرمانشاه در طول شبانه‌روز نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و این موضوع از موانع رونق محیط کسب و کار در استان و نیازمند اصلاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درخواست‌ها و مطالبات اصناف را به خاطر اقتصاد استان و اشتغال جوانان پیگیری می‌کنیم عنوان کرد: نقطه عطف منافع استان را باید موضوع اقتصاد تلقی زیرا این موضوع ریشه بسیاری از مشکلات استان است به طوری که در شرع مقدس نیز مسائل معیشتی مردم از اصلی‌ترین اولو‌یت‌ها است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه به تنهایی این قابلیت را دارد که اقتصاد کرمانشاه را متحول کند، افزود: با وجود پایین بودن شاخص فضای کسب و کار و میل سرمایه‌گذاری در کرمانشاه در میان سرمایه‌گذاران در حال افزایش است و بخش عمده‌ای از این اشتیاق به خاطر سرمایه‌های انسانی و اجتماعی استان کرمانشاه است.

بازوند با بیان اینکه اقتصاد قوی سبب امنیت می‌شود گفت: کشورهایی که صاحب ثروت، سرمایه و ثبات هستند از جنگ اجتناب می‌کنند.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6092086

دیگر خبرها

  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است