Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین افشاری مسئول امور فرهنگی اجتماعی دهیاری روستای سمسکنده علیای ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: کاروان اعزامی گروه نوروزخوانان خانه فرهنگ هنر سمسکنده علیا بخش مرکزی ساری که روز گذشته به منطقه زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند، امروز مراسم نوروزخوانی را در شهرک مسکن مهر اسلام آباد غرب آغاز کردند که با استقبال مردم زلزله زده مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نوروزخوانان علاوه بر شهرک مسکن مهر اسلام آباد غرب در یکی از مدارس این شهرک نیز مراسم نوروز خوانی را اجرا کردند و با استقبال زیاد دانش آموزان مواجه شدند.

انتهای پیام/ م

اجرای مراسم نوروزخوانی برای مردم زلزله زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت

ایسنا/مازندران سخنگوی اورژانس مازندران از جان باختن دو نفر براثرمسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری خبر داد.

سیداسماعیل نصراللهی، نخبه معلول ساروی همراه پدرش براثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد. سیداسماعیل با وجود داشتن معلولیت شدید تا حدی که حتی توان ورق‌ زدن کتاب را نداشت، پارسال توانست در کنکور رتبه ۲۵ را در رشته انسانی کسب کند.

سید احمد نصراللهی، پدر اسماعیل، جراح دندانپزشک در بیمارستان امام (ره)‌ ساری بود. براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حال مادر این نخبه شهر ساری، پری حجی‌زاده دوینی، که او نیز پرستار بیمارستان امام بود، مساعد نیست و اکنون در بخش آی‌سی‌یو بستری است.

سخنگوی اورژانس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این‌باره توضیح داد: امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز درآمد.

زکریا اشک‌پور گفت: یک زن ۴۴ ساله که به‌دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، پس از لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

او افزود: در این حادثه، دو مرد ۵۰ و ۱۸ ساله (سیداسماعیل نصراللهی و پدرش) به‌دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در یزد
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری