Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@09:58:35 GMT

مباحث طب سنتی باید شفاف بیان شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۱۵۳۶

مباحث طب سنتی باید شفاف بیان شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر امیرآبادی امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده و سلامتکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نمایندگان وظایف حضور در مجلس و قانونگذاری دارند اما به دلیل اقدام ارزشمند خیر محترم در شهر قم و راه اندازی چنین ساختمانی، در این جلسه حاضر شدم.

وی عنوان داشت: انصافا کار این خیر بسیار ارزشمند و مهم بود و حاضر هستم دست ایشان را ببوسم و قدردانی می کنم که به این میزان بزرگی کرده و کار ارزشمند را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به موضوع طب سنتی اشاره کرد و گفت: موضوعی که امروز مطرح است مردم بلاتکلیف هستند و نمی دانند که طب سنتی خوب است یا نه؟ چرا مردم سراغ آنها می روند؟ یا اینکه جذابیت دارند و یا اینکه کم کاری شده است.

امیرآبادی گفت: باور عمومی این شده است که طب سنتی ارزشمندتر از طب نوین است و باید این مسائل را برای مردم توضیح داد و شفاف سازی کرد.

وی عنوان داشت: با گرفتن و دادگاهی کردن مشکل حل نمی شود باید به مردم آگاهی رساند و اگر کار ناصوابی است باید توجیه صورت گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیز در مجلس شورای اسلامی آمادگی داریم که این مسائل را پیگیری و اگر نیاز به قانون دارد هم کمک شما خواهیم کرد.

امیرآبادی همچنین به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی قم در مسائل عمرانی اشاره کرد و گفت: در احداث مراکز درمانی کارهای خوبی انجام شده و انتظار داریم که این مراکز زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی گفت: طرح تحول نظام سلامت کار خوبی بود اما باید در مورد آن فکر اساسی شده و به گونه ای نباشد که هر چه پول بریزیم باز هم نیاز داشته باشد و باید در این زمینه حداقل در استان قم فکری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه وظیفه داریم تا در راستای خدمات رسانی به مردم قم تلاش کنیم چرا که مردم قم لایق این خدمات هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس طی تذکری شفاهی، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود، پول و سود آن برای دیگران باشد.

وی بیان کرد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند، نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است، از جیب مردم ما برداشته شود و خرج سلبریتی پرخرج شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از رئیس جمهور و مسؤولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، چرا که اقدامی کاملاً غیرقانونی است.

کد خبر 6085142 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود