Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سرهنگ غلامرضا خرقانی افزود: ماموران حفاظت اطلاعات با کسب اطلاع مبنی بر قاچاق و توزیع مواد افیونی در یکی از منازل حاشیه شهر تربت حیدریه برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.


وی تصریح کرد: پس از تحقيقات گسترده و اطمينان از صحت موضوع دريافتند متهم مقدار قابل توجهي مواد مخدر را در منزلش نگهداري و قصد توزيع آن در شهرستان تربت حيدريه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشين فرماندهي انتظامي تربت حيدريه  گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل این متهم"۳۶ ساله" مقدار ۳۴ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای درانباری منزلش پنهان کرده بود بود کشف شد.

 

وی افزود: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی تربت حیدریه گفت: از عموم شهروندان خواست داریم تا خادمین خود را در مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه یاری دهند وهرگونه اخبار و اطلاعات را از طریق سامانه ۱۱۰ و ۱۲۸ اعلام کنند.

انتهای پیام// ف.غ.

 

کشف مواد مخدر در تربت حیدریه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند