Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@12:56:51 GMT

عمارت جنانی را دریابید!

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۲۱۳۶

عمارت جنانی را دریابید!

بعد از تخریب خانه‌های کبابیان و آسفالت کردن تپه هگمتانه، مسئولین و دست‌اندرکاران مربوطه مطمئن باشند اگر اتفاق دیگری برای آثار تاریخی این شهر بیافتد، قبل از هر چیز باید استعفا دهند و بروند و مردم این‌بار دیگر کوتاه نخواهند آمد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش، فعال رسانه ای استان نوشت؛براساس اخبار واصله از شهروندان، مالک جدید عمارت جنانی طی روزهای پنج‌شنبه ۱۷ اسفند به ویژه شب هنگام و نیز جمعه صبح ۱۸ اسفند، با ورود به این عمارت بخش‌هایی از این ساختمان را عمدا خراب کرده تا ساختمان به طور کامل فرو ریزد!

 

 گویا با ورود برخی کسبه محل و همسایگان جلوی ادامه تخریب عمدی گرفته شده است، اما هم‌چنان خطر این عمارت را تهدید می‌کند به خصوص شب‌ها که خیابان شهدا سوت و‌ کور است!

 

حال باید پرسید چرا مسئولان میراث‌فرهنگی و شهرداری چاره‌ای برای حفظ و حراست از این بنا نمی‌اندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای تامین شهرستان کجاست!؟ آیا این شورا فقط برای آسفالت کردن تپه هگمتانه می‌تواند مصوبه بدهد!؟ آیا نمی‌تواند مصوبه‌ای برای حفاظت از خانه‌های تاریخی شهر داشته باشد!؟

 

بعد از تخریب خانه‌های کبابیان و آسفالت کردن تپه هگمتانه، مسئولین و دست‌اندرکاران مربوطه مطمئن باشند اگر اتفاق دیگری برای آثار تاریخی این شهر بیافتد، قبل از هر چیز باید استعفا دهند و بروند و مردم این‌بار دیگر کوتاه نخواهند آمد! همین.

 

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها

محمد رستگاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرابی‌ها شامل تخریب ابنیه فنی و آب روها بوده است، اظهار کرد: جاده یزد-دربید یکی از محورهایی بود که از شروع بارندگی مسدود شد چرا که ۳ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل تخریب شده است.

وی با اشاره به تخریب و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله اردکان-هامانه، ده جمال- بهاباد، مهریز- انار و غیره در اثر بارندگی‌ها گفت: همه مسیرها به جز محور دربید در حال حاضر بازگشایی شده است و قطعاً ترمیم این مسیر و سایر مسیرهایی که در اثر بارندگی دچار تخریب شده‌اند زمان بر و هزینه بر خواهد بود.

کد خبر 6089826

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد