Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: تردد و استفاده از خودروهای پلاک قرمز و اداری در ایام تعطیلات نوروز ممنوع است. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا صالحی امروز در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به هفته نیکوکاری و لزوم‌کمک به نیازمندان جامعه، اظهار داشت: هدف انقلاب اسلامی توامند سازی محرومان جامعه است و جشن واقعی نیکوکاری روزی است که با اشتغال پایدار و مسکن مناسب، هیچ نیازمندی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از مدیران استان از من می‌خواهند برای ملاقات با مدیران ملی از آنان وقت بگیرم که باید بگویم من مسئول دفتر هیچ مدیری نیستم. ضمنا اگر موضوع برای استان و امورات مردم است، خود مدیران باید پیگیر باشند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اهمیت رعایت برخی مسائل در آستانه سال نو گفت: حوادث چهارشنبه پایان سال مخاطراتی را برای خانواده‌ها ایجاد می‌کند و نیروی انتظامی در این زمینه اقدامات لازم را انجام‌می‌دهد.

وی افزود: از آخرین روز سال و شروع تعطیلات، ماشین‌های پلاک قرمز جایی برای تردد ندارند و بهانه‌ای برای این موضوع پذیرفتنی نیست. البته دستگاه‌های متولی ستاد تسهیلات نوروزی می‌توانند از خودروی اداری استفاده کنند.

صالحی با اشاره به طرح پایان گازرسانی مصارف خانگی تا پایان سال 97 گفت: متاسفانه اعتبار کافی برای این موضوع در نظر گرفته نشده و روستاهای صعب‌العبور استان نیاز به اعتبار بیشتری دارند. اعتبار فعلی فقط برای 20 روستا است و با شرایط موجود، امکان این موضوع خیلی کم است. البته ما این کار را انجام می‌دهیم. در گازرسانی صنعتی هم در سال 98 این کار انجام می‌شود.

استاندار خراسان‌شمالی تصریح کرد: در ادامه حضور در بین مردم و برای شنیدن سخن آنان در نمازهای جمعه حضور می‌یابم.

وی با بیان اینکه انتصابات برای تزریق خون تازه در مجموعه‌های اداری است، گفت: از همه می‌خواهم در این زمینه گمانه‌زنی نکنید و بدانیم این موضوع فقط برای ایجاد نشاط است. هم‌چنین با تشکر از بازنشستگان و به‌خصوص مشاوران استاندار، از سال جدید هر کسی که به‌عنوان مشاور باشد را معرفی خواهم کرد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با توصیه به معاون جدید اقتصادی استانداری، خاطرنشان کرد: توجه به وضع معیشت کارکنان اداری استان، توجه به حق حقوقی همکاران بر اساس منشور شهروندی، پیگیری تبدیل وضعیت قراردادی‌ها که در استان بسیار زیاد هستند، حرکت و جذب نیرو بر اساس قانون، حمایت از تولید قابل رقابت و جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج، از مهم‌ترین خواسته‌های من از معاون اقتصادی و توسغه منابع استانداری است.

وی ادامه داد: افزایش حضور فعالان بخش خصوصی در بازار ارتباطات و پیگیری ایجاد بازارچه‌های مرزی به‌خصوص بازارچه پرسه‌سو باید در دستور کار فعالان اقتصادی استان باشد. اصل در واگذاری‌ها واگذاری به بخش خصوصی است‌ولی باید بخش خصوصی توان این کار را داشته باشد.

در پایان این مراسم مجید پورعیسی به‌عنوان معاون اقتصادی و منابع استانداری خراسان‌شمالی معرفی و از زحمات محمود دلپسند در مدت تصدی این پست، تقدیر شد.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محورهای شمالی کشور

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محورها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.

دیگر خبرها

  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • گره اندر گره
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ