Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد پولادی درباره مخاطرات موادمحترقه و انفجاری که در ایام چهارشنبه آخر سال استفاده می‌شود، اظهار کرد: دو ماده اکلیل و سرنج که بیشتر در موارد رنگرزی از آن استفاده می‌شود یکی از مواد خطرناکی است که با مخلوط شدن می‌تواند منجر به بروز صدای زیاد، انفجار و آتش‌سوزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس رسمی دادگستری که دررابطه با موادمحترقه و منفجره (ناریه) نظر کارشناسی می‌دهد، خاطرنشان کرد: برخی بر این باورند که ترکیب این ماده فقط باعث تولید صدا می‌شود درصورتی که ترکیب اکلیل و سرنج باعث ایجاد فشار گاز شدید شده و بسیار مخاطره‌آمیز است و بعضاً شاهد بودیم که فرد یا افراد حتی هنگام ترکیب این دو ماده و بر اثر انفجار ناشی از ترکیب کشته شده‌اند.

وی تصریح کرد: در کشورمان در حال حاضر چند شرکت وجود دارند که وسایلی را برای استفاده در جشنها تحت شرایط خاص تولید می‌کنند، این وسایل دارای استاندارد بوده، نظارتهای سازمانهای مربوطه به‌روی آنها وجود دارد و خطرآفرین نیستند اما مواد و وسایل غیرمجاز و مخاطره‌آمیزی نیز وجود دارد که مواد اولیه آنها در مکانهای مختلف پیدا می‌شود و افرادی بدون آگاهی از علم ترکیب این مواد، آنها را با هم ترکیب کرده و باعث بروز حادثه می‌شوند.

پولادی با بیان اینکه پرونده‌هایی که بر اثر این حوادث اتفاق می‌افتد دردناک است و خسارات جانی و مالی به‌دنبال دارد، خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته شاهد حوادث مرگبار در زمینه موادمحترقه و منفجره بودیم که درباره آنها در مراجع قضایی پرونده تشکیل شد، اگر فردی از این مواد خطرناک استفاده کند و خواسته یا ناخواسته باعث مرگ اشخاص شود، وی مرتکب قتل شده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

وسایل مُجازی که می‌تواند جایگزین موادخطرزای چهارشنبه آخر سال شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال «نون خ» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز در خصوص نحوه همکاری با این سریال گفت: از فصل دوم به مجموعه اضافه شدم و بنا به دلایلی خانم صبا ایزدپناه (بازیگر نقش کژال) نتوانست در سریال حضور داشته باشد و من به عنوان شخصی نزدیک به شخصیت کژال به این پروژه همکاری کردم.

وی با بیان اینکه قبل از بازی در «نون خ» نه به صورت خیلی جدی اما کمی سابقه بازی در تئاتر داشتم ادامه داد: این سریال اولین تجربه تلویزیونی من است.

شرافتی ادامه داد: شخصیت های «نون خ» همگی به نوع خود جذابیت دارند و و مردم به واسطه ارتباطی که با این سریال گرفته اند و مردم در کوچه و خیابان با عشق زیادی استقابل می کنند و از همه شخصیت ها تعریف می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از شهرتی که به واسطه بازی در سریال «نون خ» به دست آورده ام پیشنهادات بازی در فیلم و سریال های دیگری مطرح شده که در دست بررسی است و هنوز تصمیمی برای آن نگرفته ام.

گفتنی است صهبا شرافتی زاده ۸ مهر ۱۳۷۷ در تهران است. خانواده وی اهل سنقر در کردستان است. صهبا از کودکی به بازیگری علاقه داشت و مدام برای فیلم‌های مختلف تست می‌داد و حداکثر به عنوان بازیگر فرعی یا سیاهی لشکر پذیرفته می‌شود تا این که مصطفی تنابنده (مشاور کارگردان) برای سریال «نون خ» از او تست گرفت و سعید آقاخانی هم پذیرفت در این مجموعه، نقش روناک، خواهرزاده نورالدین خانزاده را بازی می‌کند.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229101 برچسب‌ها سریال

دیگر خبرها

  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • «طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش» جایگزین ۱۷ طرح پتروشیمی شدند
  • «نقض حکم اعدام» بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد