Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@16:43:24 GMT

ستاره پرسپولیس، قرمزپوش باقی می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۲۷۱۲

ساعت24-بازیکن پرسپولیس قصد دارد در صورت پیشنهاد پرسپولیس در جمع سرخ پوشان باقی بماند.

فرشاد احمدزاده که یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در فصل گذشته بود در تازه ترین درخواست خود توسط مدیر برنامه‌هایش به مسئولان باشگاه اعلام کرده که منتظر پیشنهاد سرخ هاست و اولویت برای او ادامه همکاری با پرسپولیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داده است که احمدزاده پیش از این مدعی بود از تیم های روسی پیشنهاد دارد و می خواهد به لیگ روسیه برود. حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس با توجه محرومیت خود از دو پنجره نقل و انتقالات خواهان حفظ احمدزاده است یا خیر؟

برنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که فرصت بازی به لونین در دروازه رئال مادرید برسد و این بازیکن بهترین استفاده را از فرصتی که به دست آورده بود برد و توانست نقش مهمی را در صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صدر نشینی این تیم در رقابت‌های لالیگا ایفا کند.

در حالی که رئال مادرید کپا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته بود تا جای خالی کورتوا را در دروازه این تیم پر کند، این لونین بود که توانست با عملکرد خوبش و با استفاده از لغزش دروازه‌بان اسپانیایی جایش را در دروازه این تیم حفظ کند.

در حالی که در ابتدای فصل گفته می‌شد که احتمالاً این دروازه‌بان اوکراینی در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند اما در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد او به گوش رسیده بود.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که مدیران رئال مادرید پیشنهاد رسمی برای امضای قرارداد جدید را به این ستاره رئال ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود که مدیر برنامه او هم به زودی پاسخ لونین را به مدیران این باشگاه اعلام کند و او قرارداد جدیدی را با رئال به امضا برساند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید