Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار کرمان با بيان اينکه مطالبه گري زمينه ساز توسعه استان خواهد بود، گفت: ريسک پذيري بالايي در اين راستا صورت گرفت و فشارهاي زيادي را متحمل شديم اما امروز خوشحال هستيم که توانستيم روحيه مطالبه گري را در استان کرمان نهادينه کنيم.
به گزارش خبرگزاري آريا ، "عليرضا رزم حسيني" در نشست صميمي با گروه مشاورين جوان استاندار، با بيان اين که روحيه نجابت بالاي کرماني ها در بعضي جاها به معناي عدم انتظار و درخواست و يا مظلوميت مطرح مي شود، گفت: در استان کرمان فرهنگ مطالبه گري را آغاز کرديم و خوشبختانه با پيگيري هاي صورت گرفته امروز روحيه مطالبه گري در استان افزايش و ارتقاء پيدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اين مطالبه گري زمينه ساز توسعه استان خواهد بود، اظهار کرد: ريسک پذيري بالايي در اين راستا صورت گرفت و فشارهاي زيادي را متحمل شديم اما امروز خوشحال هستيم که توانستيم اين روحيه مطالبه گري را در استان کرمان نهادينه کنيم.
رزم حسيني با بيان اينکه دنياي امروز دنياي 100 سال پيش نيست، تصريح کرد: بايد منصافانه و به صورت منطقي پيگير مشکلات و موضوعات خود و جامعه باشيم و در اين راستا صداي خود را همراه با منطق و عقل بلند کنيم.
استاندار کرمان با تاکيد بر اينکه بايد هر نهاد و مسئولي در قالب هر لباسي پاسخگويي عملکرد خود باشد و اين موضوع را بايد در استان کرمان نهادينه کنيم، اظهار کرد: بايد روشي را دنبال کنيم که هر موسسه و دستگاهي مسئوليت عملکرد خود را بپذيرد و معتقديم با چنين روش خيلي از مشکلات جامعه حل خواهد شد ضمن آنکه در اين راستا اگر اشتباهي نيز صورت مي گيرد، فرهنگ عذرخواهي و پوزش را داشته باشيم.
عالي ترين مقام اجرايي دولت در استان کرمان با بيان اينکه مدافع جوانان هستيم، اظهار کرد: بنده بعنوان نماينده دولت، بيشترين انتقادات و مطالبه گري هاي به حق را از دولت دارم زيرا معتقديم دولت دکتر روحاني يک دولت به حق است و پذيراي شنيدين انتقادات سالم و منطقي مي باشد.
رزم حسيني در ادامه با بيان اينکه در دنياي توسعه يافته، بحث دولت سالاري حذف شده و حرف امروز ما در اين راستا رد دولت مربوط به پنجاه سال پيش در کشورهاي توسعه يافته است، اظهار کرد: فرهنگ مشارکتي و با هم کار کردن را متاسفانه به خوبي نمي توانيم در جامعه اجرايي کنيم و تلاش ما در دولت دوازدهم بر اين است که بتوانيم با کمک جوانان فرهنگ با يکديگر کار کردن را در استان کرمان نهادينه کنيم.
وي در پايان با تاکيد بر اينکه ايجاد دولت شيشه اي در استان کرمان را به صورت جدي پيگيري کرده و خواهيم کرد، اظهار داشت: ما همواره رسانه‌ها را از خود مي دانيم نه روبروي خود که بخواهيم از آن ها بترسيم و در اين راستا نيز همواره به دنبال مطالبه گري رسانه ها و پيگيري وضعيت استان از سوي آنها هستيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی