Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@20:11:05 GMT

رونق بازار دیلم و گناوه در آستانه سال جدید

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۳۸۱۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند

وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم فوتسال ایران و بازیگر سابق فوتسال با تأکید بر تهدیدات میانسالی جمعیت در کشور گفت: این تهدید از خیلی سال‌های پیش شروع شده منتها ما آن را جدی نگرفتیم.

 وی با اشاره به اینکه بیش ازبیست سال پیش این صحبت‌ها را می‌شنیده، اما کسی جدی نمی‌گرفته است، گفت: حال این امر تبدیل به یک خطر شده که باید برایش خیلی فکر شود که البته عوامل زیادی هم باعث و بانی آن هستند.

شمسایی با ابراز تأسف نسبت به کسانی که الان در دور و اطراف هر کداممان می‌بینیم که علاقه به تشکیل خانواده و فرزندآوری ندارند، گفت: یک بعد قضیه مالی و اقتصادی است که باید برای زوج‌های جوان و جوانان در شرف ازدواج حل شود تا آن‌ها مسیر درست زندگی خود را پیدا کنند. من همیشه یک مثال فوتبالی می‌زنم آن هم این است که شما ۵۰ سال نمی‌توانید یک تیم ملی را با همان اعضا نگه دارید.بنابراین ما نیاز به تیم نوجوانان، امید، جوان و بزرگسال داریم و اینها مدام باید در این چرخه تغییر کنند.

 وی با اشاره به اینکه با حرف نمی‌توان کاری از پیش برد نیاز به عمل در جامعه داریم، گفت: بچه که بودم خاطرم است که مرا به ورزشگاه می‌بردند و میگفتند یک وقت حرف بدی نزنی، بچه‌ها بشنوند و یاد بگیرند هنوز این حرف در گوشم است، ما نیاز به قشر کودک و نوجوان همه جا داریم.

شمسایی با اشاره به اینکه خیلی افراد متولی هم هستند که سمت تشکیل خانواده و فرزندآوری نمی‌روند، گفت: درست است که این قاعده همه جا وجود ندارد که به خاطر شرایط مالی فرزندآوری کم شده است، من خیلی دوستانم هم هستند که تمایل به ازدواج و فرزند با وجود عدم مشکل مالی ندارند، اما برای آن قشری که نیاز مالی دارند دولت می‌بایست کاری بکند و موانع را از سر راه بردارد. با این حال من هر حرفی بزنم کارشناس نیستم و مسئولین در این زمینه اشراف دارند و باید شرایط را بررسی کنند ما تنها از کنار گود می‌توانیم حرفی بزنیم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران